کد خبر: ۹۲۹۱
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
بررسی قیمت دو عضو خانواده هایما یعنی هایما S7 و هایما S5 نشان می دهد ایران خودرویی ها بی سر و صدا قیمت این دو محصول مونتاژی خود را افزایش داده اند
به گزارش جدید پرس:

این دو محصول در آخرین فروش ایران خودرو که از امروز آغاز شد به ترتیب با قیمت ۸۴۳ میلیون تومان و ۷۹۴ میلیون تومان حاضر هستند. با توجه به قیمت جدید هایما S۷ (۸۴۳ میلیون تومان) شاهد رشد ۱۶۲  میلیون تومانی قیمت این خودرو هستیم. همچنین قیمت جدید هایما S۵ (۷۹۴ میلیون تومان) نیز از رشد ۱۹۹ میلیون تومانی قیمت این خودرو حکایت دارد. به این ترتیب قیمت هایما S۷  حدود ۲۳ درصد رشد کرده و قیمت هایما S۵  حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است.

پیش تر آخرین قیمتی که برای هایما S۷  از سوی ایران خودرو اعلام شد، ۶۸۱ میلیون تومان بود. هایما S۵ نیز با قیمت ۵۹۵ میلیون تومانی در سبد محصولاتی ایران خودرو حاضر بود.

بعد از انتشار اخباری در ارتباط با افزایش قیمت دو عضو خانواده هایما مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در مصاحبه ای این افزایش قیمت را تکذیب کرد اما با توجه به قیمت های که در جدیدترین فروش ایران خودرو برای هایما S۷ و هایما S۵ اعلام شده جای تردیدی باقی نمی ماند که تکذیب افزایش قیمت، درست نبوده و آبی های جاده مخصوص قیمت دو محصول مونتاژی خود را بی سر و صدا افزایش داده اند.

ایران خودرویی ها به طور ماهانه لیست قیمت محصولاتی که در آن ماه در برنامه تولید آنها جای دارد یا برنامه عرضه آنها را دارند، منتشر می کنند.

هایما S۷ و هایما S۵ دو محصول مونتاژی چینی ایران خودرو از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه امسال در لیست قیمتی این خودروساز غایب بودند. حتی لیست قیمت این خودروساز مربوط به شهریورماه توسط یکی از خبرگزاری ها منتشر شد که در آن لیست باز هم جای دو عضو خانواده هایما خالی بود. بنابراین قیمتی برای آنها در سال ۱۴۰۱ اعلام نشده است. با توجه به غایب بودن این دو خودرو در لیست یاد شده در بازه ۶ ماهه ابتدایی امسال به نظر می رسد ایران خودرویی ها مشغول چانه زنی برای افزایش قیمت این دو محصول مونتاژی خود بودند از این رو قیمتی برای آنها اعلام نمی کردند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها