کد خبر: ۸۹۳۵
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
رکود با طعم هسته‌ای؛
رکود بازار خودرو، شاید تکراری ترین جمله ای باشد که ماه های گذشته شنیده باشید و فرقی نمی کند قیمت ها کاهشی باشد یا افزایشی در هر حال معامله ای در بازار خودرو انجام نمی شود. از قیمت ها هم که بگوییم بر خلاف کاهش اندک روز گذشته، امروز بازار خودرو مجددا تغییر روند داد و قیمت ها بدون تغییر باقی ماند. به نظر می‌رسد بازار خودرو هم همانند سایر بازارها تا مشخص شدن تکلیف برجام،‌ سردرگم و بدون روند مشخص باقی خواهد ماند.
به گزارش جدید پرس:

پژو ۲۰۶ تیپ دو تغییری در قیمت خود داشت و ۲۹۶ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ افزایشی در قیمت خود نداشت و ۳۶۰ میلیون تومان قیمت خورد.

 

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما بدون تغییر به قیمت ۴۰۳ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، بدون تغییر ۶۰۵  میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۹۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی تغییری نداشت و ۲۸۶ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه هم بدون تغییر بود و ۳۰۴ میلیون تومانی به ثبت رساند.

 

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۶۹ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، تغییری در قیمت خود نداشت و ۳۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

 
 

پارس ELX-TU5، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر ۴۱۸ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر بود و  ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF7،بدون تغییر ۳۵۰ میلیون قیمت خورد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۴۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم تغییری نداشت و ۵۰۵ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک تغییری در قیمت خود نداشت و ۵۶۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای با ۵ میلیون کاهش ۴۴۵ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس بدون تغییر بود و ۳۰۰  میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای  هم بدون تغییر بود و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

1

پراید ۱۱۱ بدون تغییر بود و ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم تغییری نداشت و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز بدون تغییر بود و ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت بود و ۳۰۲ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو تغییر قیمت نداشت و ۱۹۸ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX با ۱ میلیون افزایش ۲۰۲ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک بدون تغییر ۲۰۷ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار تغییری نداشت و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار ۳۴۸ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون کاهش ۳۶۰ میلیون تومان معامله شد.

2

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها