کد خبر: ۸۵۸۲
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
پس از چند روز کاهش قیمت، بازار خودرو بالاخره تغییر مسیر داد و قیمت خودروهای داخلی افزایشی شد.
به گزارش جدید پرس:

 ابهام در روند مذاکرات وین و افزایش قیمت دارد، بازار خودرو را در مسیر صعودی قرار داد؛ به طوری که شاهد گرانی یک تا ۸ میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار بودیم.

رصد بازار خودرو حاکی از آن است که پژوپارس مدل ۱۴۰۰ در حدود ۴ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۳۶۹ میلیون تومان افزایش یافته است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و ۳۵۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

این در شرایطی است که سایر محصولات پژو تغییر قیمتی را تجربه نکرده. پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۹۵ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل ۱۳۹۹ حدود ۳۵۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما ۴۰۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با سقف شیشه‌ای مدل ۱۴۰۰ حدود ۶۱۰ میلیون تومان معامله شد، پژو ۴۰۵ بنزینی ۲۸۶ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ۳۰۴ میلیون تومان بود.

در این میان، تیبا۲ مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۳ میلیون تومانی، به قیمت ۱۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رود. مدل ۱۴۰۱ این خودرو هم در این مدت ۴ میلیون تومان گران شده است و ۲۰۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

در عین حال، راناپلاس مدل ۱۴۰۱ در حدود ۲ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و ۲۸۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که سمندLX مدل ۱۴۰۱ در حدود ۴ میلیون گران شده و به ۳۰۶ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. سمندLX با موتور EF7 نیز ۸ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است‌ و در بازار به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

در این میان، دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ در حدود ۵ میلیون افزایش داشته و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها