کد خبر: ۸۴۱۵
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
هم‌زمان با برپایی نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، تفاهم‌نامه همکاری تولید مشترک خودرو اقتصادی توسط ایران‌خودرو و سایپا توسط مدیران عامل دو شرکت امضا شد.
به گزارش جدید پرس:

 تفاهم‌نامه همکاری تولید مشترک خودرو اقتصادی، در راستای تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، تحقق فرمان هشت ماده‌ای رییس جمهوری و سیاست‌های وزارت صمت در استفاده از ظرفیت‌های موجود با هدف تقویت شاخص‌های بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و مقیاس تولید و همچنین در راستای سیاست‌های دو شرکت خودروساز مبنی بر تولید اقتصادی و باکیفیت در جهت تامین نیازها و رضایت مشتریان به‌ویژه اقشار متوسط و پایین و همچنین صادرات، به امضای مدیران عامل ایران‌خودرو و سایپا رسید.

همکاری مشترک و همه جانبه با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین و حمایت های وزارت صمت در اختصاص یکی از واحدهای موجود و یا ایجاد یک واحد مشترک با تمام امکانات و زیرساخت‌های به‌روز برای تولید مشترک موضوع اصلی این تفاهم نامه است.

 انجام مطالعه و طراحی محصول، ساخت نمونه و اخذ تاییدیه های لازم، ایجاد خطوط تولید و امکانات و تجهیزات مورد نیاز، تعریف الگوی به روز برای فروش و خدمات پس از فروش از مفاد تفاهم شده در این نامه همکاری است.

بر پایه این گزارش در خصوص ساختار همکاری و سهام داری، طرفین متعهد شدند تا مراحل قانونی لازم برای ایجاد و ثبت یک شرکت تجاری مشترک و با سهام مساوی برای اجرای این تفاهم نامه را طی کنند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها