کد خبر: ۷۴۹۳
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: طی انتخابات برگزار شده ۱۵ نفر به عنوان اعضای این کمیته تعیین شدند.
به گزارش جدید پرس:

 در تشریح جلسه روز یکشنبه (۲۳مردادماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه کمیسیون، بحث اصلاح قانون معادن مطرح بود که بخشی از آن انجام شد و بخش دیگر بررسی آن به بعد موکول شد.

وی افزود: همچنین در جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع و معادن بحث تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو مطرح بود که انتخابات برای تعیین اعضای کمیته مربوطه آن برگزار شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: بر اساس این انتخابات ۱۵ نفر به عنوان اعضای کمیته تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو انتخاب شدند و کمیته آن تشکیل شد که ۱۰ نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن و ۵ نفر نیز از سایر کمیسیون های مجلس هستند.

جدی اسامی تعدادی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو را به این شرح اعلام کرد: روح الله عباسپور، رضا تقی پور، روح الله ایزدخواه، الله‌وردی دهقانی، مهدی عسگری، حجت‌الله فیروزی، علی جدی از کمیسیون صنایع و معادن و احسان ارکانی، محمدرضا صباغیان، مجتبی رضاخواه، حسینعلی حاجی دلیگانی و روح الله نجابت از سایر کمیسیون های مجلس شورای اسلامی.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها