کد خبر: ۵۱۷۳
۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
قیمت کلاه کاسکت در بازار از ۳۵۰ هزار تومان شروع می‌شود تا ۱۱۵ میلیون تومان. مبلغی که با آن می‌توان حتی یک پراید خرید.
به گزارش جدید پرس:

 بازار فروش کلاه کاسکت ها به صورت دست دوم هم داغ است. بسیاری از افراد به خاطر گرانی شدید سراغ مدل های کارکرده می‌روند هر چند که از نظر بهداشتی مناسب نیست.

کلاه استاندارد طلق و شیشه دارد که به چشم آسیبی نرسد و از کل سر محافظت می کند. برخی افراد فکر می کنند هر نوع کلاه کاسکتی از آن ها محافظت می کند.

موتور سواران عادی آنقدر از کلاه استفاده نمی کنند که مردم تصور می کنند موتوری که با کلاه به سمتشان می آید یا دزد است یا قصد اذیت دارد. چه حقیقت تلخی که آن ها موتور سوارانی قانون مند هستند با اینکه در بعدی دیگر سارقند!

شاید برایتان تعجب آور باشد که در فروشگاه های اینترنتی از ۳۵۰ هزار تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان ارقامی بود که به چشمم می خورد.

اولین موردی که نظر ما را جلب کرد کلاه کاسکتی با قیمت حدودا ۱۱۴ میلیون تومان بود. با این قیمت حتی می‌توان یک پراید خرید. چرا باید یک کلاه کاسکت با این قیمت به فروش برسد؟ آیا تفاوتی بین این کلاه ها با نمونه های ارزان تر وجود دارد؟

این در حالی است که گران ترین موتور سیکلت موجود در بازار کاوازاکی Z۱۰۰۰ دنده ای ۲۰۱۵ با قیمت حدودا ۷۵۰ میلیون تومان و ارزان ترین آن موتور هوندا ۹۰ سال ۸۶ به قیمت ۸ میلیون تومان است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها