کد خبر: ۲۷۰۲
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
گزارش امروز بازار خودرو؛
این روزها حجم معاملات در بازار خودرو به شدت کاهش داشته و در بسیاری از بنگاه ها عملا به صفر رسیده است. بسیاری علت این رکود را نوسانات شدید قیمت خودروها می دانند و بسیاری از خریداران هم چشم به کاهش بیشتر قیمت ها در سایه آزادسازی عملی واردات خودرو دارند. حالا باید دید در مقطعی که کارشناسان می گویند آزادسازی واردات تاثیر چندانی بر قیمت خودروهای پر تقاضای بازار ندارد و تنها ممکن است جو روانی این واردات قیمت ها را کاهش دهد، روند قیمت ها به کدام سو می رود؟
به گزارش جدید پرس:

پژو ۲۰۶ ثباتش را شکست و بالاخره با ۲ میلیون کاهش قیمت به روند کاهشی خود بازگشت و اکنون ۳۰۳ میلیون تومان معامله می شود. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل ۱۳۹۹، پس از افزایش مجددا کاهشی شد و با ۴ میلیون کاهش ۳۵۳ میلیون تومان معامله شد.

 

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما در ادامه روند با ثبات خود بدون تغییر ۴۱۰ میلیون تومان معامله می شود. قیمت نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۶۰۵  میلیون تومان است. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر، ۳۹۷ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی چند روزی است بدون تغییر ۲۹۰ میلیون معامله می شود. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز، امروز هم بدون تغییر قیمت ۳۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

 

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ مطابق روند با ثبات هفته گذشته بدون تغییر ۳۸۰ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷ بدون تغییر بود و ۳۱۳ میلیون تومان معامله می شود.

 
 

قیمت پژو ۲۰۰۸ هم که هفته گذشته دست از افزایش برداشته بود این هفته را هم بدون تغییر آغاز کرد و همچنان ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون افزایش ۳۰۵  میلیون تومان قیمت خورد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ امروز بدون تغییر ۴۰۱ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک همچنان بدون تغییر ۵۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک هم بدون تغییر ۵۹۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۵۵ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم بدون تغییر ۳۲۲ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران خودرو

پراید ۱۱۱ بدون تغییر ۲۰۳ میلیون تومان قیمت خورد و نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر ۱۸۲ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ هم بدون تغییر ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر، ۳۳۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو هم بتغییری نداشت و ۲۱۵  میلیون تومان معامله شد.

سایناEX دنده ای هم بدون تغییر ۲۱۶ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک امروز بدون تغییر بود ۲۰۴ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار هم تغییری نداشت و ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ با ۳ میلیون کاهش ۳۷۲ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۸۵ میلیون تومان معامله شد.

سایپا

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها