کد خبر: ۲۵۲۰۹
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
نمودار قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا نسبت به روز گذشته افزایشی شد.
به گزارش جدید پرس:

قیمت خودرو از اواخر فروردین‌ماه همزمان با آغاز طرح فروش خودروسازان و ثبات نرخ ارز ریزشی شد. اما طی روزهای گذشته روند نزولی تقریبا متوقف شده است و قیمت اکثر خودروهای پرفروش دوباره صعودی شده است که کارشناسان مهم‌ترین دلیل آن را  کاهش عرضه خودرو در دومین فروش سامانه یکپارچه می‌دانند.

قیمت تارا و پژو ۲۰۷ که طی روزهای گذشته رکورد ریزش قیمت را زده بودند دوباره افزایشی شده است به طوری که طی یک روز یکباره ۲۰ میلیون گران شده است. در میان محصولات پرفروش سایپا شاهد ثبات هستیم با این حال کوییک آر یک روزه جهش ۱۰ میلیونی را ثبت کرده است.

در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییر آن نسبت به روز گذشته را می‌خوانید؛

 

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۵۵۰میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است با این حال طی ۲۷ روز گذشته ۸۵میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۵۶۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. 

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۷۱۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است و طی ۲۵ روز گذشته نیز ۱۰۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۷۵۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک صفر MC  مدل ۱۴۰۲ نیز ۸۳۵تومان اعلام شده است که طی روز گذشته ۵میلیون گران شده است. با این حال این خودرو طی ۷ روز گذشته ۹۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز۹۱۵ میلیون تومان است که یک روزه ۲۰ میلیون گران شده است. با این حال این خودرو تقریبا طی یک ماه ۸۵ میلیون ارزان شده است.  مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۹۷۵ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ ، ۸۹۰میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته  ۱۰ میلیون گران شده است . تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۹۳۰ تومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته ۱۰میلیون گران شده است. با این حال این خودروها طی ۲۷روز گذشته ۱۴۰ میلیون ارزان شدند.

 

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۷۴۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است و طی ۱۲ روز گذشته ۹۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۹۳۰ میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش ثبات قیمت طی روز گذشته و کاهش  ۱۰۰ میلیونی طی ۹ روز است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی ۲۲ روز گذشته ۱۴۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۶۰۵ میلیون تومان رسیده است که ۱۴ میلیون یک روزه گران شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۶۳۰ میلیون تومان است که ۱۰ میلیون نسبت به روز گذشته ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس ۱۴۰۱ هم نسبت به  روز گذشته ۱4 میلیون افزایش داشته و ۵60 میلیون تومان است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۹۰میلیون تومان است که طی  روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۶۱۰ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۳05 میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. .

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم  حوالی ۲۹۵ میلیون تومان شده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۳۶۵ میلیون شده است که تغییر نکرده است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ بدون نوسان امروز ۳۵۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۳۷۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود که به معنای ریزش۵ میلیونی طی روز گذشته است.

قیمت ساینا پلاس دنده ای مدل ۱۴۰۰ هم به ۳۷۰ میلیون تومان رسیده است  که طی  روز گذشته ۵میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۸۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۸۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۹۵ میلیون است که ۵میلیون گران شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۴۸۰ میلیون تومان اعلام شده است که ۱۰ میلیون گران شده است. 

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است و طی ۱۳روز گذشته ۱۰۵میلیون ارزان شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۷۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها