کد خبر: ۲۴۴۸۳
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
در دنیای مرسدس بنز، نام "۶۳" دیگر به معنای وجود یک موتور ۶.۳ لیتری در زیر کاپوت نیست. در برخی موارد، حتی یک پیشرانه هشت سیلندر در محفظه موتور وجود ندارد، و محصولات جدید بیشتری وجود دارد که باعث می‌شود به پیشرانه‌های کوچک‌تر الکتریکی سوئیچ کنید. نسل بعدی AMG GLC ۶۳ Coupe یکی از آن محصولات است و ما رندرهای جدیدی داریم که ظاهر آن را به تصویر می کشد.
به گزارش جدید پرس:

اخیرا رندرهای با کیفیتی از این پرچمدار مرسدس بنز ایجاد شده‌است؛ حدود یک ماه پیش، عکاسان یک نمونه اولیه از AMG GLC ۶۳ کوپه را در حال آزمایش در نوربرگ رینگ با پوشش استتاری که نمای جلو و عقب را پوشانده بود، شکار کردند و این رندرهای به دست آمده در نتیجه عکاسی‌های صورت گرفته‌است.

 

بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، GLC کوپه جدید کمی عریض‌تر و طولانی‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود و چهره متفاوتی در مقایسه با مدل‌های دیگر خط تولید خواهد داشت. جلوپنجره مخصوص AMG، سپر جلوی اصلاح‌شده با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، رکاب‌های جانبی عریض‌تر و دیفیوزر تهاجمی با چهار لوله اگزوز در پشت، برخی از تغییرات ظاهری هستند که با مدل AMG ۶۳ ارائه می‌شوند.

رندرهای پرچمدار مرسدس بنز هوش از سر کاربران پراند/ عکس

رندرهای پرچمدار مرسدس بنز هوش از سر کاربران پراند/ عکس

متأسفانه، این تغییرات با موتور ۴.۰ لیتری V۸ توئین توربوشارژ در زیر کاپوت مطابقت نخواهد داشت. در عوض، AMG GLC ۶۳ کوپه به پیشرانه ۲.۰ لیتری چهار سیلندر هیبریدی مشترک با C۶۳ جدید تغییر خواهد یافت. اگر اعداد یکسان باشند، این بدان معناست که این کراس اوور اسپرت باید ۶۷۱ اسب بخار قدرت و ۷۵۲ پوند فوت گشتاور داشته باشد. این سدان سریع شتاب ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت را تنها در ۳.۳ ثانیه انجام می دهد.

تاریخ معرفی رقیب BMW X۳ M هنوز تایید نشده است، اما با دیدن اینکه نمونه آزمایشی ماه آوریل چقدر استتار کمی داشت، انتظار داریم در ماه های آینده رونمایی کامل و رسمی ارائه شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها