کد خبر: ۲۴۳۴۴
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو، حاکی از کاهش گسترده قیمت‌ها در این بازار از چهارشنبه گذشته تا امروز است.
به گزارش جدید پرس:

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو، حاکی از ریزش قیمت‌ها در این بازار از چهارشنبه گذشته تا امروز است؛ به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ از ۳۰۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته، امروز به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۲۸۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است و پراید ۱۵۱ پلس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۳۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه گذشته، امروز به ۳۱۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای پژو نیز در این مدت ارزان شده‌است و پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه گذشته، امروز به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ از ۶۴۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته، امروز به ۶۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ نیز از ۶۲۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته،امروز به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای تارا نیز در این مدت ارزان شدند، به طوری که تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ از یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۹۸۰ میلیون تومان رسیده‌است و تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ نیز از ۸۳۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته، امروز به ۸۰۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای تیبا نیز کاهش قیمت چشمگیری را در این مدت تجربه کرده‌است، به طوری که تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۱ از ۳۸۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و تیبا هاچ‌بک مدل ۱۴۰۱ نیز از ۳۸۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۷۵ میلیون تومان رسیده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز در این مدت ریزش قیمت‌ها را تجربه کردند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌است:

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار خودرو/ جدول قیمت‌ها

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها