کد خبر: ۲۳۵۷۸
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
لندروور با معرفی نسخه سفارشی دیفندر که اوت باند ادیشن نام دارد وارد مدل سال ۲۰۲۴ شده است. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌های P400 بنزینی و D300 دیزلی بوده و برای خرید آن باید حداقل ۱۱۶ هزار دلار (حدود ۶ میلیارد تومان) هزینه کرد.
به گزارش جدید پرس:

دیفندر اوت باند ۲۰۲۴ فقط به‌صورت پنج‌نفره ۱۳۰ در دسترس خواهد بود و برای تمایز از مدل‌های استاندارد دارای برخی تغییرات ظاهری از جمله سپر و جلوپنجره با رنگ اطلس شادو مات است. همچنین ورودی‌های هوای جانبی نیز طرح آنتراسیت را به خود گرفته‌اند. خریداران این شاسی‌بلند بریتانیایی نیز می‌توانند از بین رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی براق یا ۲۲ اینچی اطلس شادو مات یکی را انتخاب کنند.

5844680

لندروور دیفندر اوت باند جدید با رنگ‌های سفید فوجی، مشکی سانتورینی، خاکستری کارپاتیان و یا ایگر در دسترس بوده و برای کابین نیز می‌توان پوشش صندلی چرمی یا پارچه‌ای مقاوم را سفارش داد. پوشش داخلی سقف نیز از طرح قهوه‌ای سود می‌برد. به این موارد باید کف‌پوش‌های لاستیکی، محافظ فضای بار و نقاط اتصال برای نگهداری وسایل را اضافه کرد.

5844679

 

5844678

در خبر مرتبط دیگر نیز باید گفت دیفندر ۸ سیلندر سرانجام به‌صورت هشت‌نفره نیز در دسترس خواهد بود. پیشرانه ۵ لیتری سوپرشارژردار این خودرو ۴۹۳ اسب بخار قدرت و ۶۱۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و سبب دستیابی به صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۷ ثانیه‌ای می‌شود. این خودروی ۸ سیلندر به مدل‌های ۶ سیلندر P400 و D300 ملحق خواهد شد.خریداران دیفندر ۱۱۰ می‌توانند این خودرو را با پکیج ظاهری جدیدی سفارش دهند که از مدل اصیل دیفندر کانتی الهام گرفته است. در این پکیج مواردی همچون گرافیک کلاسیک بدنه و همچنین پلاک‌های نورانی دیده می‌شود. رینگ‌های ۲۰ اینچی با دو طرح متفاوت نیز در دسترس خواهند بود. دیفندر جدید با رنگ‌های سفید فوجی، مشکی سانتورینی یا آبی تاسمان عرضه می‌شود و هریک تریم های خاص خود را دارند. این برند بریتانیایی در چین پکیج کانتی را برای مدل دیفندر ۹۰ ارائه می‌کند.

5844677

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها