کد خبر: ۲۱۴۵۸
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان پرخطر و حادثه ساز در کلاس‌های آموزشی شرکت می کنند.
به گزارش جدید پرس:

 سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به ویژه معابر بزرگراهی به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند و رفتارهای ترافیکی رانندگان را کنترل و در صورت ارتکاب تخلفات سرعت و سبقت و حادثه ساز با آن برخورد می‌نمایند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

وی گفت: رانندگان پرخطر و حادثه سازی که اقدام به رانندگی پر خطر و حادثه ساز می‌کنند، ضمن دریافت پیامک از سوی پلیس راهور، می‌بایست در کلاس‌های آموزشی شرکت نمایند.

سرهنگ شریفی افزود: هر روز پس از بررسی سامانه‌هایی که در اختیار پلیس راهور قرار دارد، رانندگانی که با سرعت بالای ۵۰ کیلومتر بیش از حد مجاز در سطح شهر تهران تردد می‌کنند را شناسایی و همان روز و چه بسا قبل از اینکه به مقصد برسد پیامکی را برای آنها ارسال می‌کنیم.

وی گفت: در این کلاس‌ها که به صورت روزانه برگزار می‌شود به رانندگان متخلف عواقب خطرناک اقدامات حادثه ساز و عواقب سرعت و سبقت‌ها را گوشزد و تصاویری از حوادث و اتفاقات سرعت و سبقت برای مراجعه کنندگان پخش می‌گردد و برخوردهای شدیدی که به همین علت‌ها روی داده است برای این افراد توضیح داده می‌شود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها