کد خبر: ۲۰۵۳
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
در نخستین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه ۳۴۰ هزار و ۶۹۷ هزار نفر برای خرید فوق العاده ۲۰ هزار و ۸۸۷ خودرو تولیدی شرکت سایپا ثبت نام کردند.
به گزارش جدید پرس:

مراسم اعلام نتایج اولین تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه برای سه طرح فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ویژه عموم مردم و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی روز گذشته برگزار ‌و  چهارشنبه، 11 خرداد از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی sale.iranecar.com/public/home منتشر خواهد شد.

 شرکت سایپا در مراسم اعلام نتایج طرح فروش فوق العاده محصولات تیبا2، ساینا ای ایکس، تیبا اس ایکس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین فروش فوق العاده محصولات تیبا2، ساینا ای ایکس، تیبا اس ایکس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی وکوییک با گیربکس معمولی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار کرد.

براساس آمار در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا 340 هزار و 697 نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده سایپا در این طرح 20 هزار و 887 خودرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح 4 هزار و 825 دستگاه خودرو تیبا2 عرضه می‌شود. علاوه بر این  هزار و 500 دستگاه  ساینا ای ایکس، 6 هزار و 845 دستگاه تیبا اس ایکس، 4 هزار و 904 دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، 897 دستگاه کوییک.اس و هزار و 916  دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

همچنین در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 16هزار و 114 نفر شرکت کردند که 4 هزار و 698 نفر واجد شرایط شناخته شدند و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی مشخص شدند.

در طرح پیش فروش یکساله، محصولات ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین پیش فروش یکساله محصولات کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح پیش فروش محصولات سایپا 10 هزار و 768 نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح 19 هزار و 354 خودرو است در نظر گرفته شده است.

در این طرح 8 هزار و 930 دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این 4 هزار و 963 دستگاه  کوییک.آر با گیربکس معمولی، 4 هزار و 480 دستگاه کوییک.اس و 981 دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

همچنین در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هزار و 813 نفر شرکت کردند که 146 نفر واجد شرایط شناخته شدند و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی مشخص شدند.

در طرح پیش فروش مشارکت در تولید، محصولات ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین پیش فروش مشارکت در تولید، محصول کوییک با گیربکس معمولی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا، 2 هزار و 196 نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح 15 هزار و 990 خودرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح 6 هزار دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این 2 هزار دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، 4 هزار دستگاه کوییک.اس و 3 هزار و 990 دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا چهارشنبه ساعت 9 صبح بر روی سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی  sale.iranecar.com/public/home منتشر خواهد شد و منتخبین به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها