کد خبر: ۱۸۹۱۲
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عامل تخریب ۳ دستگاه خودروی لوکس در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت : متهم دلیل این اقدام خود را اختلافات شخصی با شکات اعلام کرد .
به گزارش جدید پرس:

استان سمنان ،سرهنگ " علی کریمی " در گفت و گویی در این باره گفت : در پی تماس ۳ نفر با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب خودروهای شخصی و لوکس آنان توسط فردی ناشناس ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی به انجام اقدامات خاص پلیسی توسط ماموران اشاره و افزود : سرانجام در پی سرنخ هایی که به دست آمد، متهم شناسایی و در یک عملیات پیچیده در مخفیگاهش دستگیر شد که در بازجویی پلیس انگیزه خود از انجام اینکار را، اختلافات شخصی با شکات اعلام کرد .

این مسئول انتظامی از معرفی متهم به مراجع قضایی خبر داد و گفت : امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی آن را خدشه دار کنند با برخورد سخت و قاطع ماموران انتظامی مواجه خواهند شد .

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در خاتمه با تاکید بر همکاری مردم با پلیس در امنیت جامعه خاطرنشان کرد: ارتباط مردم با پلیس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ باعث سرعت در کشف جرم و دستگیری متهم نخواهد شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها