کد خبر: ۱۷۸۳۳
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت‌ها در این بازار از ابتدای هفته تا امروز است.
به گزارش جدید پرس:

بررسی نوسانات قیمتی در یک هفته گذشته در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت‌ها در این بازار است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن از ۳۱۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۳۰۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای پژو نیز از ابتدای هفته گران شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ابتدای هفته تا امروز ۳۵ میلیون تومان گران شده‌است و از۴۵۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۴۸۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۴۷۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۵۰۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۴۸۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۸ آن نیز از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبودند، به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۳۳۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۳۲۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۴۰ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

5814606

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها