کد خبر: ۱۷۳۰
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
گزارش امروز بازار خودرو؛
معاملات امروز بازار خودرو همانند روزهای گذشته بود؛ بی رمق و بدون تغییر قیمت. فعالان بازار خودرو از تشدید رکود در معاملات می گویند؛ رکودی که بیشتر خودروهای میان رده بازار را درگیر کرده است. در این میان افزایش قیمت خودروها هم که از ابتدای سال تشدید شده بود، چند روزی است متوقف شده و اکثر خودروها بدون تغییر قیمت، معامله می شوند.
به گزارش جدید پرس:

 قیمت پژو ۲۰۶ امروز همانند چند روز گذشته بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ هم بدون تغییر بود و بر روی قیمت ۳۵۰ میلیون تومانی ماند.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما بدون تغییر ، ۴۰۷ میلیون تومان معامله می شود. قیمت نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ که به روند افزایشی خود بازگشت و با ثبت ۵ میلیون تومان افزایش، ۵۹۰ میلیون تومانی شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ امروز هم بدون تغییر ماند و ۳۹۹ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۴۰۵ در نسخه GLX و بنزینی در مدل ۱۳۹۹ امروز هم بدون تغییر قیمت، ۲۸۷ میلیون معامله شد. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز همچنان بدون تغییر قیمت ۳۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

 

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ امروز بدون تغییر ۳۸۲ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷  هم تغییری در قیمت خود نداشت و همچنان ۳۱۲ میلیون تومان معامله می شود.

 
 

پژو ۲۰۰۸ هم بدون تغییر قیمت، ۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX در مدل ۱۴۰۱ با یک میلیون کاهش ۳۰۴ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت سورن پلاس هم با ۴ میلیون تومان کاهش همراه بود و به قیمت ۳۷۶ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ که در ادامه افزایش های این هفته، با ۲ میلیون افزایش ۴۰۲ قیمت خورد. در نسخه توربو اتوماتیک که دیروز ۲ میلیون کاهش داشت با جبران این کاهش مجددا ۵۱۰ میلیون تومان قیمت خورد.

تارا اتوماتیک بدون تغییر ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای با ۲ میلیون تومام افزایش، ۳۲۵ میلیون تومان قیمت خورد.

پراید ۱۱۱ امروز هم بدون کاهش ۲۰۳ میلیون تومان قیمت خورد. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر۱۸۲ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ هم بدون تغییر ۱۸۸ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو شاهد ۱ میلیون تومان کاهش بود و ۲۲۳  میلیون تومان معامله شد.

قیمت سایناEX دنده ای هم بدون تغییر ۲۲۱ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک بدون تغییر قیمت، ۲۰۵ میلیونی ماند. قیمت نسخه صندوقدار هم با ثبات بود و ۱۹۵ میلیون تومان معامله شد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۵ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار هم بدون تغییر قیمت ۳۹۵ میلیون تومانی ماند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها