کد خبر: ۱۵۱۳۵
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
افزایش قیمت خودورهای داخلی رکوردهای تازه‌ای را ثبت کرد و به نظر می‌رسد این روند در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.
به گزارش جدید پرس:

 طبق آنچه انتظار می‌رفت معاملات امروز بازار خودرو نیز با افزایش قیمت آغاز شد. در این اوضاع آشفته که وعده واردات خودرو هنوز محقق نشده افزایش اندک قیمت دلار کافی است تا قیمت‌ خودروهای داخلی و خارجی را افزایش دهد.

طبق گفته کارشناسان بازار خریدوفروش خودرو پس از ۸ ماه دوباره رونق گرفته است که بخش بزرگی از آن به خاطر فعالیت دلالان است. همچنین خودروهایی که قیمت پایین‌تری داشتند، این روزها با افزایش قیمت زیادی همراه شدند، چراکه تقاضا برای خرید این خودروها در بازار بالا رفته است. شاهین با افزایش ۳۵ میلیونی و  پژو ۲۰۷ با افزایش ۳۰ میلیونی نسبت به یکشنبه هفته گذشته رکورددار افزایش قیمت‌ میان محصولات سایپا و ایران خودرو هستند.

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به یک هفته (۱۳ الی ۲۰ آذرماه) و همچنین اول ماه را می‌خوانید.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ثبت افزایش ۱۰ میلیون تومانی طی یک هفته به  ۳۶۵ میلیون تومان رسید. قیمت این خودرو نسبت به اول آذر ماه ۲۴ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم ۸ میلیون افزایش ثبت کرد و ۴۱۸ میلیون تومان قیمت خورد تا نسبت به یکشنبه هفته گذشته ۸ میلیون و نسبت به اول ماه ۱۸ میلیون گران شود.

نسخه دستی پژو ۲۰۷ نیز  ۳۰  میلیون افزایش را ثبت کرد و قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما امروز ۵۰۵ میلیون تومان به ثبت رسید. این خودرو نیز نسبت به سوم آذر ماه ۴۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو پارس LX هم ۱۰ میلیون بالا رفت و ۴۵۰ میلیون تومان اعلام شد درحالی که قیمت آن اول آذر ۲۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت رانا پانوراما با ثبت افزایش ۸ میلیون تومانی به ۴۱۰  میلیون تومان رسید و نسبت به اول ماه ۱۷ میلیون گران شد.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ با ثبت ۴ میلیون تومان افزایش به ۲۱۸ میلیون تومان رسید. این مدل پراید نسبت به دو هفته گذشته ۸ میلیون گران شده است.

قیمت پراید ۱۳۱ هم ۴ میلیون تومان گران شد و به ۲۰۴ میلیون تومان رسید. این مدل نیز طی دو هفته ۱۲ میلیون گران شده است.

ساینا (S دنده ای‌) هم ۹ میلیون افزایش قیمت داشت. قیمت ساینا با این افزایش به ۲۴۷ میلیون تومان رسید درحالی که دو هفته گذشته ۲۳ میلیون ارزان تر بود.

قیمت کوییک دنده ای ۱۴۰۱ به ۲۳۵ میلیون رسیده است که نسبت به هفته گذشته ۸ میلیون گران شده است. 

قیمت شاهین G مدل ۱۴۰۱ حوالی ۳۸۵ میلیون خریدوفروش می شود که به معنای افزایش ۳۵ میلیونی طی یک هفته است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها