کد خبر: ۱۴۶۵۷
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
رصد بازار پرطرفدارهای ایران خودرو از رشد یک تا پنج میلیون تومانی قیمت این محصولات در بازار حکایت دارد.
به گزارش جدید پرس:

رشد قیمت ایران خودرویی‌ها در بازار امروز در حالی رقم خودرو که در میان محصولات سایپا هم شاهد رشد قیمت برخی خودروها در بازار بودیم. براساس ارزیابی بازار در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «هایما S7 پلاس» تنها خودرویی بود که بدون تغییر در بازار عرضه شد و سایر محصولات ایران خودرو رشد قیمت داشتند. براساس ارزیابی ها «پژو 207 دنده ای» امروز بیشترین رشد قیمت را در میان پرطرفدارهای ایران خودرو به خود اختصاص داد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز هم در بازار رشد سه میلیونی داشت و قیمت آن به 383 میلیون تومان رسید. اما «هایما S7پلاس» بعد از مدت ها رشد قیمت امروز بدون تغییر راهی بازار شد و در بازار یک میلیارد و 120میلیون تومانی شد. در بازار امروز هم قیمت «تارا دنده ای» هم رشد یک میلیونی داشت و 515 میلیونی باقی ماند تارا دنده ای هفته گذشته رکود رشد قیمت در یک هفته را شکست.

 رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز «دنامعمولی» در بازار با افزایش چهار میلیونی به 444 میلیون تومان رسید و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار با افزایش سه میلیونی 597 میلیون تومانی شد. اما «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 450 میلیون تومانی شد و رشدی پنج میلیونی را تجربه کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها