کد خبر: ۱۴۵۰۴
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
در کنار ایران‌خودرو و سایپا، حال خبر رسیده که گروه صنعتی کرمان موتور (KMC) نیز قصد دارد خودروهای مونتاژی خود را به روسیه صادر کند.
به گزارش جدید پرس:

در حال حاضر، برند KMC‌ شامل سه مدل می‌شود؛ سدان KMC J7 (یا همان جک سهول A5 پلاس)، کراس اوور KMC K7 (یا همان جک X7) و پیکاپ KMC T8 (یا همان جک T8 پرو). این شرکت در حال آماده‌سازی خودروی جدیدی به نام PS1‌ است که در واقع همان جک J4 بوده و تنها سبک طراحی نمای جلو و عقب آن تغییر یافته است. احتمال می‌رود PS1 همان خودروی مدنظر ایرانی‌ها برای بازار روسیه باشد.

سدان PS1

سدان PS1 در زیر کاپوت از موتور بنزینی ۱.۵ لیتری JAC HFC4GB2.3D استفاده می‌کند. این موتور قادر به تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور است.

کرمان موتور همچنین قصد دارد با همکاری شرکت مپنا، یک خودروهای تمام برقی را بر اساس KMC PS1 تولید کند. این ماشین قرار است از یک موتور برقی با قدرت ۱۶۰ اسب بخار استفاده کند. نسخه‌های تولیدی PS1 در سال ۲۰۲۳ رونمایی می‌شوند.

بد نیست بدانید که طبق گزارش‌های منتشرشده در اواخر نوامبر ۲۰۲۲، ایران توانسته به توافق اولیه برای عرضه خودرو به روسیه به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند.

سدان PS1

سدان PS1

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها