کد خبر: ۱۱۶۹۰
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که با سخت تر شدن دسترسی به پیام‌رسان‌های اینترنتی، شاهد استپ قیمت خودرو در بازار باشیم.
به گزارش جدید پرس:

براساس ارزیابی ها صورت گرفته امروز علاوه بر پرتیراژهای ایران خودرو سایپایی‌ها هم بدون تغییر قیمت راهی بازار شدند که این امر نشان دهنده آن است که دسترسی به پلتفرم‌ها برای کشف قیمت و معامله در بازار خودرو بسیار اثرگذار بوده است.

به گفته فعالان بازار خودرو علاوه بر قطعی و فیلترینگ اینترنت این روزها با نوسان اندک قیمت در بازار دلار هم در روبرو هستیم که این امر هم در قیمت خودرو اثرگذار بوده است.

از سوی دیگر آشفتگی در بازار خودرو موجب شده تا این روزها شاهد کاهش خرید و فروش در بازار باشیم و رکود همچنان در بازار حاکم باشد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز 349 میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمتی نداشت. «هایما» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و  947 میلیون تومانی ماند. رصد بازار نشان دهنده آن است که «تارا دنده ای» هم در بازار 444 میلیون تومانی باقی ماند و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» رشد قیمت نداشت و در بازار 391 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر 515 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار بدون تغییر 404 میلیون تومان قیمت خورد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها