کد خبر: ۲۷۳۲۷
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
برایان کرانستون اعلام کرد قصد دارد سال ۲۰۲۶ از بازیگری بازنشسته شود تا بتواند بیشتر با همسرش وقت بگذراند.
به گزارش جدید پرس:

 برایان کرانستون پس از ۴۰ سال بازی روی صحنه و در سینما و تلویزیون آماده است تا نقشی کاملاً جدید را بپذیرد؛ یک همسر تمام وقت.

 

این بازیگر که در فیلم «شهر سیارکی» وس اندرسون ایفای نقش کرده و در جشنواره کن امسال از این تجربه به‌عنوان عضوی از یک ارکستر یاد کرده بود، در مصاحبه‌ای جدید با نشریه « GQ » گفت سال ۲۰۲۶ به طور موقت هم از بازیگری و هم از فعالیت‌های تجاری فاصله می‌گیرد تا بتواند زمان بیشتری را به رابین دیردِن همسرش اختصاص دهد.

 

او به این نشریه گفت: همسرم در ۲۴ سال گذشته زندگی‌اش را وقف من کرد. او از افراد مشهور بود ولی مجبور شد زندگی خود را بر اساس زندگی من تنظیم کند و به همسر یک چهره مشهور بدل شد. حالا باید موضوع عوض شود چون او شایسته آن است.

 

کرانستون و دیردن اولین بار سال ۱۹۸۶ سر صحنه فیلمبرداری «ایروولف» با هم آشنا شدند و ۳ سال بعد ازدواج کردند و اکنون دختری به نام تیلور دارند.

کرانستون حالا می‌گوید شرکت تولید «مون‌شات انترتینمنت» خود را تعطیل خواهد کرد و سهم خود را از شرکتی که با همکاری آرون پل، بازیگر سریال «برکینگ بد» تاسیس کرده بود، می‌فروشد و با همسرش به یک کشور خارجی (احتمالاً فرانسه) نقل مکان می‌کند تا در یک روستای کوچک ساکن شوند و به کارهایی چون یادگیری زبان، باغبانی و مهارت‌های آشپزی بپردازند.

 

او گفت: می‌خواهم این تجربه را داشته باشم که به سفرهای یک روزه بروم و در شومینه آتش درست کنم و مجبور نباشم هر روز فیلمنامه بخوانم.

این بازیگر که تا آن زمان ۷۰ ساله خواهد شد، گفت این بازنشستگی حداقل ۶ ماه طول می‌کشد و در این مدت به طور کامل از شبکه کاری دور می‌شود، چون این یک مکث کامل است و قرار نیست حتی یک تماس تلفنی کاری داشته باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها