کد خبر: ۲۶۲۲۱
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت به عنف از دکه روزنامه‌فروشی در شرق تهران، خبر داد و گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر شدند.
به گزارش جدید پرس:

 سرهنگ کارآگاه" سید قاسم موسوی فر " فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک دکه روزنامه فروشی توسط سرنشینان خودرو پراید سفید رنگ در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه انتشار فیلم این سرقت وحشیانه در فضای مجازی باعث ناراحتی شهروندان شده بود، افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، 2 سرنشین خودروی پراید با ایجاد رعب و وحشت و تهدید متصدی دکه روزنامه فروشی با شمشیر از دکه سرقت کردند و متواری شدند.

این مقام انتظامی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها دارای سوابق متعدد کیفری هستند که پس از آزادی از زندان از شهروندان اقدام به زورگیری کرده‌اند.

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بیان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه 2 متهم را در غرب استان تهران شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی‌ آنها را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات مقدماتی به جرم خود مبنی بر زورگیری از دکه روزنامه فروشی و سرقت‌های دیگر با همین شگرد از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر با بیان اینکه خط قرمر پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها