کد خبر: ۲۶۲۰۶
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
بازیکن سابق پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام از فوتبال خداحافظی کرد.
به گزارش جدید پرس:

هافبک دفاعی سابق پرسپولیس در بخشی از پست اینستاگرامی خود نوشت: «به پایان آمد این دفتر... روزی که فوتبال رو شروع کردم می‌دونستم یه روز باید باهاش خداحافظی کنم اما برای من هیچوقت فوتبال تموم نمی‌شه».

ربیع‌خواه در حالی بازنشستگی خود را در 35 سالگی اعلام کرد که این فصل به عنوان بازیکن - مربی در تیم دریا کاسپین بابل حضور داشت و البته 15 بازی نیز برای این تیم انجام داد.

محسن ربیع‌خواه پیراهن تیم‌های صنعت نفت، پاس همدان و تراکتور را برتن کرد اما شهرت خود را به واسطه حضور در پرسپولیس به دست آورد. او در لیگ شانزدهم با جنجال زیاد به پرسپولیس پیوست و در حالی که شایعات زیادی در مورد انتقالش وجود داشت اما قرارداد دو ساله را به امضا رساند.

هافبک دفاعی پیشین تراکتور در پرسپولیس با تصمیم برانکو به سمت چپ خط دفاعی رفت و پروفسور در حدی به این بازیکن اعتقاد داشت که بسیاری لقب «پسر برانکو» را برای ربیع‌خواه انتخاب کردند. او 96 بازی در ترکیب قرمزها انجام داد و در نهایت با ورود یحیی گل‌محمدی از این تیم جدا شد. ربیع خواه البته دو بار هم با پارگی رباط صلیبی ماه‌ها از میادین کنار رفت.

او 4 قهرمانی لیگ، 3 سوپرجام، یک حذفی و یک نایب قهرمانی آسیا را با پرسپولیس تجربه کرد تا یکی از پرافتخارترین مردان این باشگاه لقب بگیرد؛ سرنوشتی که شاید هیچکسی برای ربیع‌خواه متصور نبود.

 

ربیع خواه

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها