کد خبر: ۲۶۱۶۹
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
برندهای لوکس بوگاتی و بن‌غاطی گرد هم آمده‌اند تا یک اقامتگاه (آسمان خراش) در قلب دبی بسازند. این ساختمان 42 طبقه خواهد بود و برای مشتریان ثروتمند از سراسر جهان خدمات ارائه خواهد کرد.
به گزارش جدید پرس:

 دو تا از برجسته ترین برندها در صنعت خودروهای لوکس و املاک و مستغلات در یک همکاری بی سابقه با هم متحد می شوند. بوگاتی در همکاری با بن‌غاطی از نمادی پرده برداری می کند که جهان قبلاً هرگز آن را ندیده است.

 

بوگاتی که در سال 1909 به عنوان یک برند خودروهای لوکس تأسیس شد، به دلیل ساخت برخی از سریع ترین خودروهای جهان شناخته شده است. بن‌غاطی یک شرکت سازنده املاک و مستغلات مستقر در دبی است که به دلیل معماری مدرن شناخته شده است.

عکس | بوگاتی در دبی برج می‌سازد؛ فقط ابرثروتمندان می‌توانند اینجا زندگی کنند!

بوگاتی رزیدنس دارای 171 عمارت و 11 پنت هاوس خواهد بود که همگی دارای طراحی‌های داخلی و چیدمان‌های معماری منحصر به فرد هستند. اولین امکانات اقامتی بوگاتی در جهان شامل ساحل الهام گرفته از ریویرا، استخر خصوصی، جکوزی اسپا، باشگاه بدنسازی، میز سرآشپز، خدمتکار خصوصی، و باشگاه اعضای خصوصی است.

عکس | بوگاتی در دبی برج می‌سازد؛ فقط ابرثروتمندان می‌توانند اینجا زندگی کنند!

هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های ساختمان، دو آسانسور اتومبیل از گاراژ به پنت‌هاوس است که ساکنان می‌توانند از آن برای آوردن وسایل نقلیه خود به آپارتمان‌های خود و پارک آن‌ها استفاده کنند. اما این مفهوم جدیدی نیست. پورشه این کار را در سال 2013 انجام داد، زمانی که برج طراحی پورشه را در میامی راه‌اندازی کرد، که دارای امکانات مشابهی از گاراژ تا پنت‌هاوس برای ساکنانش بود.

در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت‌ها اشاره می‌کنند که هر دو برند از ریویرای فرانسوی الهام گرفته‌اند، یک مقصد گردشگری معروف که از سواحل وسیع برخوردار است و جذابیت لوکسی دارد.

عکس | بوگاتی در دبی برج می‌سازد؛ فقط ابرثروتمندان می‌توانند اینجا زندگی کنند!

میت ریماک، مدیرعامل بوگاتی ریماک در بیانیه‌ای گفت: «به نظر می‌رسد که سرنوشت دو شرکت ما به یکدیگر گره خورده‌است. ما دیدگاهی را در مورد اینکه یک اقامتگاه با برند بوگاتی باید چگونه باشد به اشتراک می گذاریم. محمد بن‌غاطی قدردانی عمیقی از دنیای طراحی خودرو و لوکس و همچنین استعداد خلق معماری نمادین دارد. با این همکاری، ما از قول بوگاتی سخن خواهیم گفت: "اگر قابل مقایسه باشد، دیگر بوگاتی نیست".

عکس | بوگاتی در دبی برج می‌سازد؛ فقط ابرثروتمندان می‌توانند اینجا زندگی کنند!

محمد بن‌غاطی، مدیر عامل بن‌غاطی، گفت: «وقتی در یک بوگاتی را باز می‌کنید و داخل آن می‌نشینید، فوراً می‌دانید که فوق‌العاده است، چیزی واقعا غیرقابل مقایسه. فقط تعداد کمی از افراد منتخب فرصت تجربه این را خواهند داشت. با بوگاتی رزیدنس، ما می‌خواستیم این حس را به یک خلوتگاه بسیار منحصر به فرد در قلب کلان شهر تبدیل کنیم."

این پروژه توسط میت ریماک، مدیرعامل بوگاتی ریماک و محمد بن‌غاطی، مدیر عامل شرکت بن‌غاطی در دبی در 24 می 2023 فاش شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها