کد خبر: ۲۵۴۲۳
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
ستاره ایرانی لورکوزن دیشب چهره متفاوتی از ابتدای فصل را در بای آره تا از خود به نمایش گذاشت.
به گزارش جدید پرس:

فقط یکی دو روز بعد از اینکه چند رسانه از احتمال بالای جدایی سردار آزمون از بایرلورکوزن در پایان فصل خبر دادند، ژابی آلونسو در سرنوشت‌سازترین بازی فصل به این ستاره ایرانی اعتماد کرد و او را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد.

سردار گل نزد و نتوانست تیمش را از حذف نجات دهد اما به جرات می توان گفت که یکی از بهترین بازیکنان لورکوزن در تقابل با رم بود. در حقیقت همین عملکرد خوب بود که باعث شد سرمربی اسپانیایی تا پایان او را در زمین نگه دارد.

در بازی های قبلی که سردار برای لورکوزن به میدان رفته بود به وضوح مشاهده می‌شد که هافبک های این تیم نمی‌توانند به خوبی مهاجم ایرانی را تغذیه کنند. از طرف دیگر با توجه به اینکه لورکوزن در بازی مقابل رم با یک مهاجم مرکزی یعنی همان سردار آزمون به میدان آمد، مشخص بود که این بازیکن کار بسیار دشواری برای خلق موقعیت خواهد داشت.

سردار مقابل سه تن از بهترین مدافعان سری آ ایتالیا قرار گرفته بود. کریستانته، ایبانیز و مانچینی که می‌توانند کار را برای هر مهاجمی دشوار کنند اما ستاره ایرانی لورکوزن دیشب نمایش قابل تمجیدی مقابل آنها ارائه داد و حتی به گلزنی هم بسیار نزدیک بود.

بازی درگیرانه، پر جنب و جوش و موثر سردار آزمون در مقابل رم یکی از مثبت ترین اتفاقات شب حذف تلخ لورکوزن بود. سردار که با انگیزه تر و پر تحرک تر از همیشه نشان می‌داد در دقیقه 81 با ضربه ای فوق العاده در آستانه گلزنی قرار داشت اما بدشانس بود که شوت او با اختلاف ناچیز از کنار دروازه روی پاتریسیو که به نظر می‌رسید تسلیم شده است، به بیرون رفت.

همچنین اگر داور و وی ای آر با ستاره ایرانی مهربان تر بودند، سردار می توانست برای تیمش پنالتی هم بگیرد. جایی که بعد از شوت دمیربای، سردار به دنبال تبدیل توپ ریباند به گل بود که مدافع رم به وضوح او را کشید و اجازه نداد که ضربه نهایی را به توپ بزند. تصاویر آهسته هم نشان می داد که کاملا خطا روی سردار صورت گرفته اما داور اعتقادی به این موضوع نداشت.

در شبی که موسی دیابی و بعد بازیکنان تعویضی ژابی آلونسو مثل امین عدلی و هلوزک عملکرد ناامید کننده‌ای داشتند، سردار موثرترین و قطعا نزدیک ترین بازیکن لورکوزن به گلزنی بود تا نشان دهد که در اواخر فصل به بهترین فرم خود رسیده است. موضوعی که شاید لورکوزن و ژابی آلونسو را در فکر فرو ببرد که از فکر احتمالی فروش او بیرون بیایند و برای فصل آینده روی این مهاجم ملی‌پوش ایرانی حساب باز کنند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها