کد خبر: ۲۵۴۲۰
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
طلاق زن تهرانی از شوهرش وقتی به مرحله فرار از پرداخت مهریه رسید، صحنه‌ای خونین را رقم زد.
به گزارش جدید پرس:

صبح بود که زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و با در دست داشتن حکم بازداشت شوهرش خواستار اجرای حکم جلب شد. طبق قانون، در کلانتری یک مأمور مسلح باید همراه این زن می‌شد تا به در خانه شوهر سابقش بروند.

آنها وقتی به در خانه رسیدند متوجه رفتار عجیب مرد شدند زیرا او به جای تسلیم شدن در برابر دستور قضایی و مّر قانون بعد از ایجاد سر و صدا پا به فرار گذاشت. مأمور پلیس با بیرون کشیدن کلت کمری‌اش و دادن دستور «ایست»، وقتی مرد اعتنایی نکرد و خواست فرار کند، به تیراندازی پرداخت و پای مرد فراری را هدف قرار داد.

وحشت در محله

با این شلیک‌ها بود که مردم محله و همسایه‌ها از خانه‌هایشان بیرون ریختند. همه وحشت کرده بودند تا اینکه با اطلاع از ماجرا آرامش به محله بازگشت. دقایقی بعد تیمی از کلانتری ۱۱۸ ستارخان به محل تیراندازی اعزام شد و به مأمور تیرانداز پیوست و همزمان آمبولانس اورژانس سر رسید تا مرد نالان و زخمی را به بیمارستان انتقال دهد.

گفت‌وگو با مرد همسایه

مرد همسایه که از این شلیک‌ها شوک شده بود در این خصوص گفت: ۴ گلوله در ساختمان شلیک شد که یکی از گلوله‌ها به در یکی از واحدها و یک گلوله به دیوار و ۲ گلوله نیز به پای مرد فراری اصابت کرد.

وی ادامه داد: همه متأثر و متأسف شدیم که چنین اتفاقی افتاد. طلاق کلاً رفتار خوبی نیست و ای کاش این زن و شوهر به احترام سال‌ها زندگی کنار هم مشکلات‌شان را دوستانه حل می‌کردند تا چنین اتفاق ناخوشایندی رخ نمی‌داد.

اطلاعیه پلیس

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت بعد از این حادثه بلافاصله در اطلاعیه‌ای توضیحاتی را درباره تیراندازی پلیس به یک متهم در خیابان ستارخان ارائه کرد. در این اطلاعیه آمده است: صبح چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مأمور کلانتری ۱۱۸ ستارخان در اجرای دستور مقام قضایی به یک واحد مسکونی مراجعه کرد که فرد مورد نظر به محض رؤیت مأمور و با هدف فرار و خلع سلاح مأمور، به سمت وی حمله‌ور شد.

درپی این اقدام، مأمور پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح، این فرد را از ناحیه پا مورد هدف قرار داد که در نهایت متهم دستگیر و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها