کد خبر: ۲۵۳۹۶
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: مشکل مرغداران تا ۲ ماه دیگر مرتفع می‌شود و امور مربوط به تامین نهاده دامی برای مرغداران به اتحادیه‌ها واگذار می‌شود و نظارت و سیاست گذاری بر عهده وزارت جهاد خواهد بود.
به گزارش جدید پرس:

محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی که صبح امروز به استان مرکزی و شهرستان محلات و دلیجان سفر کرده است، تاکید کرد: مشکل مرغداران تا دو ماه دیگر مرتفع می‌شود و امور مربوط به تامین نهاده دامی برای مرغداران به اتحادیه‌ها واگذار می‌شود و نظارت و سیاست گذاری بر عهده وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

آقامیری همچنین در فرمانداری شهرستان محلات و دلیجان و در حضور تشکل‌های بخش کشاورزی از اختصاص اعتبار برای احیاء قنوات در شهرستان محلات و دلیجان خبر داد و گفت: همین امروز، برای احیا و بازسازی قنوات در این شهرستان ۱۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص خواهد یافت تا مشکلات این بخش برطرف شود و مابقی اعتبار مورد نیاز از منابع استانی تامین خواهد شد.

وی همچنین هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی را به قصد ساختمان سازی ممنوع اعلام کرد و گفت: با متخلف برخورد قانونی می‌شود.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه جهاد کلمه مقدسی برای مسئولان وزارت جهاد کشاورزی است، ادامه داد: به زودی جهاد سازندگی را در وزارت جهاد کشاورزی زنده خواهیم کرد و مشکلات کشاورزی با کمک جهادگران و بدون افزایش هزینه برطرف خواهد شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها