کد خبر: ۲۵۳۷۲
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
رامین رضاییان در پایان دیدار با مس کرمان از هواداران سپاهان خواست حلالش کنند تا احتمال جدایی اش از این تیم بالا برود.
به گزارش جدید پرس:

انتقال رامین رضاییان به سپاهان در ابتدای لیگ بیست و دوم یکی از نقل و انتقالات خبرساز فوتبال ایران بود. رامین بعد از دوران عجیبی که در پرسپولیس داشت، در یک انتقال جنجالی با هدف قهرمانی به سپاهان رفت و البته که در این امر ناکام ماند.

با اینکه سپاهانی‌ها برای فصل آینده هم علاقه‌مند به تمدید قرارداد رضاییان هستند اما او در میکسدزون ورزشگاه کرمان طوری صحبت کرد که انگار وقت جدایی‌اش از سپاهان فرا رسیده است.

مدافع راست تیم ملی ایران در دو جام جهانی گذشته اگرچه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه در سپاهان می‌ماند یا نه ، موضع قطعی خود را اعلام نکرد اما طوری حرف زد که می‌شد تصور کرد او قصد ترک تیم مدعی اصفهان را دارد. رامین در مصاحبه خود از هواداران سپاهان حلالیت خواست و بابت اینکه قهرمان نشده‌اند، عذرخواهی کرد.

در نهایت رامین وقتی اصرار خبرنگاران برای گرفتن جواب این پرسش را دید، گفت که صحبت‌های او مبنی بر حلالیت خواستن از هواداران مربوط به فصل گذشته است.

با همه این‌ها شاید در لیگ بیست و سوم شاهد حضور رضاییان در تیم دیگری از لیگ برتر باشیم. بازگشت او به پرسپولیس شاید در مقطع فعلی سخت به نظر برسد، اما بی‌شک این بازیکن باتجربه در لیگ آینده نیز مشتریان زیادی به خود خواهد دید.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها