کد خبر: ۲۵۳۱۸
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
مربی استقلال معتقد است قهرمان واقعی لیگ آنها شدند.
به گزارش جدید پرس:

 خسرو حیدری مربی استقلال بعد از این برد بزرگ مقابل تراکتور، گفت: در شرایطی که هیچکس به ما کمک نمی‌کرد لیگ را خوب تمام کردیم. یک بازی با نساجی داریم امیدواریم این بازی بتواند باعث شود ما این بازی را هم خوب عمل کنیم.

مربی استقلال درباره اینکه اگر در دربی نمی‌باختند می توانستند قهرمان شوند، گفت: البته در آن بازی ما نباختیم. پنالتی ما را در دربی نگرفتند. این اتفاقات برای ما عادی شده است. درباره تیم ما باید به ثبات برسیم. وضعیت ما خوب نبود و چند مدیرعامل عوض کردیم. البته با تمام شرایط و مشکلات مالی به نظرم قهرمان لیگ استقلال است. شرایط ما با بقیه تیم ها مساوی نبوده و مشکلات مالی زیادی داشتیم. در پرسپولیس بازیکنان 75 درصد دستمزد دریافت کردند ولی بازیکنان ما 40 درصد هم نگرفتند. شرایط به هیچ وجه مساوی نبود. شما می دانید بازیکنان بعد از بازی باید درباره عملکرد تیم صحبت می کردند ولی درباره مشکلات مالی می گفتند. ما خودمان بازیکن بودیم باید مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

وی ادامه داد: از مسئولان می خواهیم که عادلانه رفتار کنند. کیفیت بازی امروز نشان داد که ما می توانیم. آقای حجت کریمی اعلام کردند که می خواهند قرارداد ساپینتو را تمدید کنند. این خبر خوبی است. باشگاه استقلال باید به ثبات برسد وقتی مربی خوبی آمده باید حفظ شود. شما ببیند تراکتور با خمز 3 ساله امضا کرد.

حیدری، افزود: ما شرایط خاصی داریم. ساپینتو شروطی دارد. برای مثال زمین تمرین برخی از تیم ها دو تا است ولی ما یک زمین تمرین خوب نداریم. باید این مشکلات حل شود تا استقلال به شرایط مناسبی برسد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها