کد خبر: ۲۵۱۸۵
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تأسیس شرکت تحت عنوان اشتغال‌ زایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرد و ۳۲ مال باخته با مراجعه به پلیس آگاهی آنها را شناسایی کردند.
به گزارش جدید پرس:
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای که از 32 مال باخته 3 میلیارد تومان با ترفند اشتغال زایی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
 
 سرهنگ علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد در غالب تأسیس شرکت تحت عنوان اشتغال‌زایی از شهروندان، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
 
 
وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، مرد جوان از سال گذشته چند شرکت تأسیس کرده و تحت عنوان اشتغال‌زایی، مبالغ زیادی به عنوان دریافت ضمانت از شهروندان کلاهبرداری کرده است.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم را در شمال تهران شناسایی کردند و پی بردند مرد جوان قصد دارند تا با تأسیس یک شرکت دیگر از شهروندان کلاهبرداری کنند.
 
وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و او را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند، افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تأسیس شرکت تحت عنوان اشتغال‌زایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرد و ۳۲ مال باخته با مراجعه به پلیس آگاهی آنها را شناسایی کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها