کد خبر: ۲۵۰۹۳
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
شما می‌توانید با خوردن صبحانه گیاهی ساده هم لاغر شوید و لاغر بمانید
به گزارش جدید پرس:

یکی از غذاهای مقوی برای گیاهخواران استفاده از بلغور جو دوسر است. حتما می‌دانید این ماده غذایی تاثیر زیادی در تامین انرژیروزانه بدن دارد. اگر آن را با موز ترکیب کنید، مطمئنا تاثیر بیشتری برای تامین انرژی روزانه‌تان خواهد داشت. این دستورالعملباورنکردنی مفید و سیرکننده می‌تواند اشتهای کاذب شما را برای وعده ناهار نیز کاهش دهد.

برای این کار باید بلغور جو دوسر را بپزید و سپس برش‌های موز و کمی کره بادام زمینی را با آن مخلوط کنید.

یکی دیگر از چند نوع غذای گیاهی خوشمزه برای صبحانه همراه کردن نان تست با کره بادام زمینی است. البته این کره باید به مقدار کممصرف شود تا چاقی را به همراه نیاورد. این غذا سرشار از پروتئین است و می‌تواند تا زمان ناهار شما را سیر نگه دارد. همچنینمی‌توانید به جای کره بادام زمینی از مربای توت فرنگی هم استفاده کنید.

عسل هم ماده غذایی دیگری است که پیشنهاد می‌دهیم آن را با نان تست میل کنید. این صبحانه رژیمی می‌تواند از افزایش وزنپیشگیری کند. البته به شرط اینکه در خوردن آن زیاده‌روی نکنید.

یک صبحانه سالم گیاهی عبارت است از میوه‌هایی مثل آووکادو، نارگیل و گرانولا و میوه. انواع توت و خرما می‌تواند در کنار عسل و کرهبادام زمینی در این وعده غذایی مصرف شود. در ایالات متحده آمریکا مصرف میوه‌ برای صبحانه یک عادت رایج است. شما می‌توانیدمثلا توت فرنگی را خرد کرده و همراه با یک قاشق عسل میل کنید. این غذا سرشار از ویتامین است و انرژی روزانه بدن را هم تأمینمی‌کند.

اسموتی سیب سبز می‌توان یک غذای فوق‌العاده رژیمی باشد. البته به شرط اینکه شیطنت نکنید و داخل آن شکر نریزید. آب میوه طبیعیسیب سبز هم می‌تواند به لاغری و سالم نگه‌داشتن بدن کمک زیادی کند. این غذا به معنای واقعی کلمه حاوی مواد مغذی بی‌شماری نیزهست.

 

یکی دیگر از غذاهای مقوی برای گیاهخواران استفاده از زغال اخته است. پنکیک بلوبری یا همان زغال اخته به دلیل اینکه یک صبحانهساده رژیمی است می‌تواند از افزایش وزن جلوگیری کند. ضمن اینکه طعم این غذا عالیست و اگر یک بار امتحان کنید، حتما به آنعلاقمند می‌شوید. نوشیدن یک فنجان قهوه تلخ هم می‌تواند همراه با این غذا دلچسب باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها