کد خبر: ۲۵۰۲۳
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، از پیام تبریک روز مادر برای انتقاد از دشمنان سیاسی خود استفاده کرد و از آنها خواست تا با اصلاح فرزندانشان کمک کنند تا آمریکا دوباره بزرگ شود.
به گزارش جدید پرس:

ترامپ در شبکه اجتماعی خود تروث سوشیال نوشت: روز مادر بر همه، به ویژه مادران، همسران و عاشقان فاشیست‌های چپ رادیکال، مارکسیست‌ها و کمونیست‌ها که تمام توان خود را برای نابودی و محو کردن کشور بزرگ ما انجام می‌دهند، مبارک باد . لطفاً این دیوانه ها را مهربان تر، نرم تر و مهم تر از همه باهوش تر کنید تا بتوانیم به سرعت آمریکا را دوباره بزرگ کنیم.

در این پیام هیچ اشاره ای به مادران فرزندان ترامپ، از جمله ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا نشده است. منتقدان رئیس‌جمهور سابق را به خاطر استفاده از این مناسبت در جهت منافع خود و مبارزات انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۲۴ مورد تمسخر قرار دادند.

ناسزاگویی ترامپ در تضاد با احوالپرسی های سنتی تر رقبای او از جمله جو بایدن رئیس جمهور و ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا بود. رئیس جمهور فعلی به سادگی در توییتر خود نوشت: "برای مادران در همه جا، روز مادر را به شما تبریک می گویم." دیسانتیس، یکی از نامزدهای اصلی حزب جمهوری خواه برای نامزدی ریاست جمهوری ۲۰۲۴، از همسرش تشکر کرد و گفت که سه فرزندش "خوش شانس هستند که بهترین مادر جهان را دارند."

از زمانی که ترامپ برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ وارد عرصه سیاست شد، حامیانش به شدت او را به دلیل زیر پا گذاشتن "هنجارهای" رفتار ریاست جمهوری تحسین می کنند. در عرض چهار ساعت پس از انتشار، پیام تبریک روز مادر او نزدیک به ۳۳۰۰۰ لایک و ۷۰۰۰ اشتراک گذاری به دست آورد که به "ReTruths" در پلتفرم رسانه اجتماعی او معروف است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها