کد خبر: ۲۴۹۹۰
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
نمایش ضعیف پردرآمدترین بازیکن لالیگا، انتقادات تند هواداران رئال مادرید را برانگیخت.
به گزارش جدید پرس:

«ادن هازارد» ستاره بلژیکی سابق تیم چلسی شب کابوس‌واری را در ترکیب رئال مادرید سپری کرد و باعث شد سیل انتقادهای هواداران کهکشانی‌ها روانه او شود.

پردرآمدترین بازیکن لالیگا که ماهیانه ۲.۲۵ میلیون یورو از رئال مادرید دستمزد می‌گیرد، شب گذشته (شنبه) در اتفاقی نادر در ترکیب اصلی تیم «کارلو آنچلوتی» در بازی مقابل ختافه در لالیگا به میدان رفت.

رئال مادرید که هم‌اکنون با یک بازی بیشتر، از بارسلونا صدرنشین ۱۱ امتیاز کمتر و از اتلتیکومادرید رده سومی ۲ امتیاز بیشتر دارد، در دربی کوچک مادرید موفق شد با تک گل «مارکو آسنسیو» رقیب خود را شکست دهد.

آنچلوتی اغلب به دلیل عدم استفاده از هازارد ۳۲ ساله در ترکیب تیمش، مورد انتقاد واقع می‌شد اما مهاجم بلژیکی در ۶۰ دقیقه‌ای که برای اولین بار در ترکیب ۱۱ نفره رئالی‌ها در سال ۲۰۲۳ به میدان رفت، دریبل و شوتی را به نام خود ثبت کرد و پنج بار هم توپ را لو داد.

رسانه‌ها می‌گویند با خروج هازارد و ورود «وینیسیوس جونیور» به زمین مسابقه، خون تازه‌ای در رگ‌های خط حمله کهکشانی‌ها تزریق شد و آن‌ها موفق به پیروزی با گل دقیقه ۷۰ آسنسیو شدند.

عملکرد ضعیف هازارد در این مسابقه با انتقاد تند هواداران رئال مادرید مواجه شد. یکی از کاربران با اشاره به بدن ناآماده مهاجم بلژیکی نوشت: او را به رستوران‌های مک‌دونالد بفرستید.

یک کاربر دیگر خواستار کنار گذاشتن فوتبال از سوی هازارد شد و نوشت: پس از نمایش هازارد، من امیدوارم دیگر حرف‌هایی که می‌گویند او باید بیشتر باید بازی کند را نشنویم. ای نمایش مایه ننگ بود. او باید همین امشب از فوتبال خداحافظی کند.

هازارد در سال ۲۰۱۹ و پس از درخشش خیره‌کننده در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که همراه با تیم ملی بلژیک به مقام سومی جهان رسید، با مبلغ ۱۳۰ میلیون یورو به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه رئال مادرید راهی سانتیاگوبرنابئو شد اما عملکرد فاجعه‌باری را از خود به نمایش گذاشته است.

قهرمان ۲ دوره لیگ برتر انگلیس همراه با تیم چلسی در پنج سال حضور خود در رئال مادرید تنها ۵۴ بار به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده است.

با وجود تلاش رئال مادرید برای جذب ستارگانی مانند «جود بلینگام» و «کیلیان امباپه» از تیم‌های دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن و مشکلات مالی مربوط به «بازی حوانمردانه مالی» در این مسیر، هازارد اما گفته علاقه‌ای به ترک رئال مادرید ندارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها