کد خبر: ۲۴۹۸۲
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در تهران خبرداد.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت:‌درپی وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان با شگرد دریافت وام در تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک مرد جوان با جعل عنوان لشکری بازنشسته خود را به عنوان مدیر یک بانک به شهروندان معرفی کرده و برای حل مشکلات و تسریع در دریافت وام از آنها پول‌های زیادی دریافت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات علمی، هویت کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند وی سابقه دار است. آنان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی موفق به شناسایی متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم با دستور مقام قضائی دستگیر کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از ۴۰۰ فرد با جعل عنوان بازنشسته لشکری و رئیس یک بانک خصوصی برای دریافت وام اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها