کد خبر: ۲۴۷۵۲
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع انفجاردر خیابان سهروردی خبر داد و گفت: نقص در عملکرد دستگاه دیگ بخار اتوشویی منجر به این حادثه شده است.
به گزارش جدید پرس:

سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۱۷:۰۲ عصر امروز وقوع یک انفجار درمغازه خشکشویی در خیابان سهروردی جنوبی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله ۲ ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان ۴ دقیقه راهی محل حادثه شدند و اقدمات اولیه را آغاز کردند؛ در محل حادثه مشاهده شد، در یک باب مغازه خشکشویی و اتوشویی به وسعت تقریبا ۲۰ متر که بالای این مغازه ۲ واحد مسکونی نیز وجود داشت، انفجار شدیدی رخ داده است.

ملکی با بیان اینکه حادثه انفجار به ۲ مغازه دیگر و ۴ دستگاه خودرو خسارت وارد کرده بود، ادامه داد: ۴ نفر در این انفجار مصدوم شدند که یک نفر از آن‌ها به صورت سرپایی درمان و باقی دیگر مصدومان راهی مراکز درمانی شدند. ­

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه انفجار منجر به حریق نشده است، متذکر شد: کارشناسان آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد، نقص در عملکرد دستگاه دیگ بخار اتوشویی منجر به این انفجار شده است.

 
۴ مصدوم در انفجار یک مغازه خشکشویی در خیابان سهروردی۴ مصدوم در انفجار یک مغازه خشکشویی در خیابان سهروردی۴ مصدوم در انفجار یک مغازه خشکشویی در خیابان سهروردی۴ مصدوم در انفجار یک مغازه خشکشویی در خیابان سهروردی
 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها