کد خبر: ۲۴۷۲۲
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
در حالی رژیم موقت صهیونیستی سربازان ذخیره خود را فرا خوانده‌ است که حملات راکتی گروههای مقاومت به شهرکهای صهیونیست‌نشین فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.
به گزارش جدید پرس:

 تجاوز وحشیانه رژیم موقت صهیونیستی، امروز پنجشنبه، برای سومین روز متوالی  ادامه دارد؛ به نحوی که صهیونیستها در حال هدف قرار دادن مواضع مقاومت در نوار غزه هستند. مقاومت فلسطین نیز در دومین روز تجاوز صهیونیست‌ها، پاسخ موشکی و راکتی خود علیه صهیونیست‌ها را آغاز کردند و تا به این لحظه ادامه دارد.

 ارتش رژیم صهیونیستیبامداد سه‌شنبه اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت. در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد.

حملات راکتی نیروهای مقاومت، بعد از ظهر امروز بار دیگر شدت گرفته است و منابع فلسطینی گزارش دادند که این حملات، ساحل عسقلان واقع در فلسطین اشغالی و شهرک «نتیف هعسراه» را هدف قرار داده است. در پی این حملات، آژیرهای خطر، مجددا در شهرکهای صهیونیستی به صدا درآمده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که نظامیان این رژیم، شماری از سربازان ذخیره خود را فراخوانده‌اند و در هفت کیلومتری نوار غزه، مستقر کرده‌اند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها