کد خبر: ۲۴۶۵۷
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
سرمربی اسبق استقلال از هر فرصتی برای بهانه گیری و دردسرسازی استفاده می کند.
به گزارش جدید پرس:

وقتی آندره آ استراماچونی از استقلال جدا شد و به حالت قهر ایران را ترک کرد، کاملا مشخص بود که میخواهد قضیه را از طریق فیفا و دادگاه عالی ورزش جلو ببرد. او با استقلال قرارداد دو ساله داشت و تا پایان تاریخ آن با هیچ تیم دیگری قرارداد جدید نبست تا بتواند مطالباتش را کامل از طرف ایرانی بگیرد. روشی که قبلا هم در اروپا آن را انجام داده بود. استراماچونی در دادگاه استقلال را شکست داد تا بالغ بر یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو دریافتی داشته باشد اما هنوز حاضر نشده پای برگه رضایت را امضا کند!

طلب ۴۰۰ یورویی!

وقتی پول در حساب استراماچونی نشست، سرمربی اسبق استقلال به وکیل خود اعلام کرد برگ رضایت را پر نکند و به جای او امضا ندهد چون بر اساس محاسباتش مبلغ ۲۴۰۰ یورو کمتر از حد تعیین شده توسط استقلال واریز شده بود. البته دلیل این امر نوسانات ارزی بود و استقلالی‌ها در این رابطه مشکلی نداشتند اما استراماچونی پای خود را در یک کفش کرد و گفت تا وقتی همه چیز تمام و کمال پرداخت نشود خبری از رضایت نخواهد بود به همین خاطر باشگاه استقلال ۲۴۰۰ یورو را هم پرداخت ولی استراماچونی دیروز به استقلالی ها پیغام تازه‌ای داده است . این مربی ایتالیایی در واکنش به به دلیل اینکه چرا هنوز برگ رضایت را در اختیار فیفان نگذاشته به استقلالی ها گفته است: " برای چه باید رضایت بدهم؟ استقلال به خاطر آن ۲۴۰۰ یورو که دیرتر پرداخت کرد الان مبلغ ۴۰۰ یورو دیگر هم جریمه شده است و حتی اگر یک یورو هم بدهکار باشد من و وکیلم پایه هیچ برگه ای را امضا نخواهیم کرد. الان هم ۴۰۰ یورو دیگر بریزید تا رضایتنامه بگیرید در غیر اینصورت خبری از امضا نخواهد بود. "

استقلال پول را نداد

در همین خصوص حرف‌های مدیران استقلال هم شنیدنی است. یکی از مدیران باشگاه پیرامون این مسئله می گوید: وقتی دیدیم استراماچونی بهانه ۲۴۰۰ یورویی آورده است، با وجود اینکه چنین حرکتی را در فوتبال روز جهان اصلاً نمی پسندیم اما سریع این رقم را به حسابش واریز کردیم تا دیگر بهانه نیاورد اما طرح ادعای ۴۰۰ یورویی واقعاً خنده دار است. اینکه او می خواهد از روی غرامت هم غرامت بگیرد داستان عجیبی است که تا به حال به گوش ما نرسیده بود اما دیگر قرار نیست هر کاری که این مربی می گوید، برایش انجام بدهیم به همین خاطر این ۴۰۰ یورو را با وجود اینکه اصلاً رقمی محسوب نمی شود پرداخت نکردیم چون اعتبار استقلال برای ما مهم است. تمام مدارک مبنی بر پرداخت مطالبات و ادعای تازه اش را برای فیفا فرستاده ایم تا خودشان تصمیم بگیرند. اگر فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد این ۴۰۰ یورو را هم باید بدهیم این کار را انجام خواهیم داد اما در غیر این صورت حتی یک یورو دیگر به حساب او نمی ریزیم و اگر فیفا ادعای استراماچونی را رد کند، با توجه به اختیارات خود می تواند بدون امضای او وکیلش، ختم پرونده را به اطلاع همه برساند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها