کد خبر: ۲۴۵۴۷
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
پس از مراسم تاجگذاری پادشاه جدید انگلیس خیلی‌ها کلارا چیا را با کامیلا مقایسه می‌کنند.
به گزارش جدید پرس:

 کاربران فضای مجازی شباهت جالبی بین کلارا چیا مارتی و کامیلا پارکر، ملکه انگلیس پیدا کرده‌اند. در این قیاسجالب، شاه چارلز سوم هم جرارد پیکه و پرنسس دایانا نیز خواننده پاپ کلمبیایی یعنی شکیرا خواهند بود.

چارلز قبلا با پرنسس دایانا ازدواج کرده بود اما گفته می‌شود که او با کامیلا به او خیانت کرده است. دایانا قبل از اینکه در یک تصادف رانندگی در سال 1997 بمیرد، این را تایید کرد، زیرا گفت: «در ازدواج من سه نفر بودند و سه نفر جمعیت زیادی است.»

این شبیه وضعیتی است که بین شکیرا و پیکه رخ داد که وقتی شکیرا متوجه شد مدافع سابق بارسلونا و اسپانیا به او خیانت کرده است، آن‌ها از هم جدا شدند.

 

گفته می شود پیکه مدت‌ها قبل از جدایی با کلارا چیا رابطه پنهانی داشته که بسیار به داستان پادشاه انگلیس شباهت دارد. به همین دلیل است که کامنت‌هایی مانند: «به همه عاشقان جهان، آمده‌ام تا به شما بگویم تسلیم نشوید» یا «نماینده جهانی کلارا چیا»، ترند شده و صدها لایک در شبکه های اجتماعی دریافت کرده است.

گفته می‌شود که حتی مصاحبه پرنسس دایانا همان غوغایی را ایجاد کرد که شکیرا با آهنگ‌هایش ایجاد کرد و تمام عبارات او همان ارتباط رسانه‌ای را با شعرهای خواننده کلمبیایی ایجاد کرد و شکیرا و دایانا مثل هم معشوقه‌های جدید همسران قبلی خود را مورد هدف قرار داده‌اند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها