کد خبر: ۲۴۴۷۷
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جوان ۱۸ ساله‌ای که با استفاده از موتورسیکلت اقدام به موبایل‌قاپی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ پیمان لطیفی پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: مأموران عملیات کلانتری ۱۳۵ آزادی در حال گشت زنی در محدوده خیابان آزادی تهران بودند به یک دستگاه موتورسیکلت تکرو با پلاک مخدوش مشکوک شده و رفتار راکب آن را تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت تحت نظر مأموران بود که در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود رفته و در مدت زمانی کوتاه تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

لطیفی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، دقایقی بعد موتورسیکلت متهم متوقف شد. در این حین متهم برای فرار به مأموران حمله‌ور شده که با هوشمندی مأموران و شگردهای پلیسی متهم زمین‌گیر و دستگیر شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهم چهار دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بود به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد، گفت: متهم به مقر انتظامی منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود و قاپیدن موبایل ۱۰ نفر اعتراف کرد.

وی همچنین با اشاره به بررسی سوابق متهم گفت: این فرد که ۱۸ سال سن داشت، پیش از این نیز به دلیل ارتکاب سرقت بازداشت شده بود. این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها