کد خبر: ۲۴۴۰۴
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: بیش از ۱۲۵۰ نفر تاجر، رئیس اتاق بازرگانی، وزرا . معاونان آنها و دیگر مسئولان از ۶۵ کشور دنیا شامل کشورهای اروپایی؛ اوراسیا، افریقا، جنوب شرق آسیا و آمریکایی لاتین حضور موثری در اکسپو ایران دارند.
به گزارش جدید پرس:

علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت گفت اکسپو ایران برای توسعه روابط تجاری در نمایشگاه بین المللی ایران آغاز شده است و بیش از 1250 نفر تاجر، رئیس اتاق بازرگانی، وزیر و معاونان آنها و دیگر مسئولان از  65 کشور دنیا شامل کشورهای اروپایی؛ اوراسیا، افریقا، جنوب شرق آسیا و آمریکایی لاتین حضور موثری در این نمایشگاه دارند.

وی افزود: 30 نفر هیئت تجاری از امارات، 40 نفر از عربستان، 100 نفر از چین، 50 نفر از عمان،  50 نفر از پاکستان و دیگر کشورها در این نمایشگاه حضور یافته اند و امیداریم روابط اقتصادی به ویژه با کشور های هدف توسعه یابد.

رئیس سازمان توسعه تجارت ادامه داد: بیش از 600 رویداد و نشست دوجانبه در این نمایشگاه برگزار می‌شود و امیدواریم یک تا دو میلیارد دلار موافقت نامه و قرار داد تجاری در این نمایشگاه منعقد شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شده است که در حوزه های کمتر شناخته شده ایران در جهان مانند تجهیزات پزشکی، دانش بنیان، صنایع پوشاک و لوازم خانگی حضور پررنگ‌تری داشته باشند تا ما بتوانیم توانمندی های خود را نشان دهیم.

پیمان پاک گفت:  در این رویداد برنامه ریزی شده است که  هیئت های خارجی حاضر در نمایشگاه از کارخانه  و شرکت برند ما بازدید به عمل آورند؛ در بازدیدهایی که در روز گذشته انجام شد برای آنها جالب بود که ایران در زمان تحریم‌ها چه پیشرفت‌های خوبی داشته است و نگاه آنها تعییر می‌کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها