کد خبر: ۲۴۳۰۰
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
آنتوان کومبوآر، بازیکن و مربی سابق پی‌اس‌جی، معتقد است با این شرایط مسی از پاریس برود به سودش خواهد بود و از این بابت اظهار تاسف کرد.
به گزارش جدید پرس:

یک سفر بدون هماهنگی از سوی مسی به عربستان کافی بود تا موجی از خشم و عصبانیت، باشگاه و دسته‌ای از هواداران را فرا بگیرد. اولترا‌های پی‌اس‌جی مقابل دفتر باشگاه، کمپ تمرینی و حتی خانه مسی تجمع کردند و بدترین شعار‌ها را علیه او سر دادند. مسی که دو هفته محروم شده، دیروز رسما از باشگاه عذرخواهی کرد. او با اتمام قراردادش در پایان فصل از پی‌اس‌جی خواهد رفت.

آنتوان کومبوآر که اولین مربی پی‌اس‌جی زیر نظر مالکان قطری بود و اکنون هدایت نانت را برعهده دارد، از این بابت ناراحت است. او به اکیپ گفت: «اینکه برای مسی در پی‌اس‌جی چه اتفاقی می‌افتد، مشکل من نیست و مشکل باشگاه است. من عاشق سبک بازی مسی هستم و معتقدم تحت هیچ شرایطی نباید از او انتقاد کرد. رفتار‌های اخیر در قبال مسی شرم‌آور است.»

کومبوآر ادامه داد: «مسی اگر بازیکن من بود، به او می‌گفتم همان جلوی زمین بمان و عقب نیا. مسی که نباید دفاع کند. فقط باید توپ را به او رساند و از تماشای هنرنمایی‌هایش با توپ لذت برد. مسی از پی‌اس‌جی خواهد رفت و باید بگویم برایش خوشحال نیز خواهم شد، چون لیاقت ما بیشتر از این نیست.»

لازم به ذکر است که مسی در ۳۷ بازی فصل خود برای پی‌اس‌جی ۲۰ گل زده و ۱۹ پاس گل نیز داده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها