کد خبر: ۲۴۲۳۱
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
صفحه شخصی اسطوره فقید تیم ملی آرژانتین به قهرمانی تیم سابق او در سری A واکنشی جالب نشان داد.
به گزارش جدید پرس:

قهرمانی ناپولی در سری آ که شب گذشته (پنجشنبه) با تساوی این تیم در خانه اودینزه مسجل شد، با واکنش‌های فراوانی در فضای مجازی همراه شد، اما یکی از احساسی‌ترین آن‌ها در صفحه اینستاگرام دیه‌گو مارادونای فقید صورت گرفت.

یکی از بزرگترین حسرت‌های طرفداران ناپلی، نبود مارادونا برای دیدن شکسته شدن طلسم ۳۳ ساله ناپولی بود. ناپولی پیش از این تنها دو بار در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ اسکودتو را برده بود که هر دوی آن‌ها در دوران بازیگری مارادونا بود. فرزندان اسطوره آرژانتینی، اما تلاش کردند که جای خالی پدرشان را پر کنند و در صفحه‌ای اینستاگرام او به بازیکنان ناپولی گفتند که چگونه باعث ثبت فصلی جدید در تاریخ این باشگاه شدند.

در این پست پیامی با این مضمون درج شده است: «تاریخی جدید برای به یاد سپردن، شعفی تازه برای شهر، برای مردم و برای تاریخ. پسر‌ها از همه شما متشکریم. زنده‌باد ناپولی».

در کنار این پیام، تصویری نقش بسته که حال و هوایی احساسی به آن می‌دهد. در این تصویر مارادونا با پیراهن ناپولی در حال بالا رفتن از راه پله‌ای آبی رنگ به سوی ورزشگاه دیه‌گو مارادونا دیده می‌شود که روی پله‌های آن نام بازیکنان ناپولی، نشان اسکودتو و عدد سه نقش بسته است.

17664106_660

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها