کد خبر: ۲۴۱۷۳
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
ساعت ۲۱:۳۰ روز ۱۳اردیبهشت چهار سرباز که بعد از مرخصی پایان دوره قصد بازگشت به خانه را داشتند بر اثر چپ شدن خودرو و آتش سوزی این تصادف جان خود را از دست دادند. (عکس آرشیوی است.)
به گزارش جدید پرس:

ساعت ۲۱:۳۰ روز ۱۳ اردیبهشت ماه به دلیل واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی سمند در جاده رامهرمز ۴ سرباز اندیمشکی که بعد از پایان دوره آموزشی قصد بازگشت به خانه را داشتند، جان خود را به دلیل واژگونی خودرو و آتش سوزی از دست دادند.

۴ سرباز مرکز آموزش ۰۷کازرون ارتش که پس از پایان دوره آموزشی قصد داشتند به خانه بازگردند به پیشنهاد یکی از کارکنان پایور مرکز آموزش ۰۷ (کادر) سوار بر خودروی شخصی این فرد شده اما متاسفانه به دلیل چپ کردن خودرو و آتش سوزی آن در محور جایزان ـ رامهرمز در دم جان خود را از دست دادند.

راننده که از کارکنان پایور بوده است اهل کازرون و ۴ سرباز درگیر اهل اندیمشک بودند؛ متاسفانه در این حادثه هر ۵ سرنشین خودرو جان خود را از دست داده اند.

علی فهیم زاده، محمدامین کشوری و رضا جمالی منش عبدولی سربازانی هستند که در این تصادف فوت کرده اند و هویت آنها مشخص شده است.

پلیس راهور علت این حادثه را عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد و در تشریح این حادثه به خبرنگار اجتماعی تسنیم گفت: بعد از اینکه خودرو با گاردریل برخورد کرده بر اثر شدت حادثه این خودرو واژگون و دچار حریق می‌شود که هر ۵ سرنشین خودرو در دم جان خود را از دست می‌دهند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها