کد خبر: ۲۴۰۸۴
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف دو تیم همشهری خواهند رفت که ۱۸ نفر از آنها با دریافت اخطار بعدی محروم خواهند شد.
به گزارش جدید پرس:

سرخپوشان پایتخت خشن‌ترین تیم این فصل لیگ برتر هستند که در هر بازی به طور متوسط ۱۱ خطا انجام داده‌اند. با این حال بازیکنان این تیم در دو بازی اخیر لیگ برتر تنها شش خطا انجام دادند تا با احتیاط استثنایی، از محرومیت جان سالم به در ببرند.

اما در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی، بازیکنان پرسپولیس ۲۱ خطا انجام دادند تا در یکی از خشن‌ترین بازی‌های این فصل خود، آماری عجیب و غریب را ثبت کنند و ۵ کارت زرد هم بگیرند. همین پنج اخطار باعث شد بازیکنان بیشتری در آستانه محرومیت از بازی فینال قرار بگیرند.

حالا پرسپولیس در حالی به مصاف پیکان خواهد رفت که میلاد سرلک به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد، در این بازی محروم خواهد بود. اما ۱۰ بازیکن دیگر هم هستند که در این دیدار با دریافت اخطار بعدی محروم خواهند شد.

نکته جالب اینکه ۸ بازیکن پرسپولیس در جام حذفی نیز دو کارته هستند و اگر در دیدار با هوادار با کارت زرد جریمه بگیرند، فینال احتمالی جام حذفی را از دست خواهند داد.

بازیکنان در آستانه محرومیت لیگ برتر: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری.

* بازیکنان در آستانه محرومیت جام حذفی: عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند و میلاد سرلک.

دو بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر نیز اهمیت بسیار زیادی دارند و طبیعتا محرومیت بازیکنی نظیر علیرضا بیرانوند، چالش بزرگی برای یحیی در بازی با گل‌گهر یا نساجی خواهد بود. از طرف دیگر غیبت همزمان بازیکنانی نظیر پورعلی و گولسیانی یا امیری و ترابی، بحران جدی در راه قهرمانی پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیس سه بازی در لیگ برتر و حداقل یک بازی در جام حذفی خواهد داشت و این ۱۸ بازیکن با دریافت اخطار بعدی، مهمترین دیدار فصل را از دست خواهند داد.

در این بین بیرانوند، پورعلی‌گنجی، رفیعی، اسدبیگی و ترابی چهار بازیکنی هستند که با احتمال غیبت در لیگ برتر و جام حذفی مواجهند و در هر دو بازی باید با احتیاط کار را دنبال کنند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها