کد خبر: ۲۴۰۴۴
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از شناسایی و انهدام یک شبکه قاچاق آرد و کشف بیش از ۴۱ تن آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در راستای مقابله و مبارزه جدی در بحث مبارزه با قاچاق ماموران از دپوی مقادیر زیادی آرد قاچاق در کارگاه باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. تحقیقات اولیه حاکی از صحت گزارش دریافتی بود و از این و نتایج تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی با اشاره به اخذ مجوز قضایی برای انجام ماموریت، گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اسلامشهر در راستای پیگیری این پرونده و با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی به محل دپوی آرد قاچاق در آدرس معلوم رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن ۴۱ تن آرد قاچاق از محل مذکور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه محل مذکور با دستور قضایی پلمب شد، گفت:‌ کارشناسان ارزش آردهای مکشوفه را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

علیزاده با بیان اینکه در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت:‌ تحقیقات حاکی از آن بود که کارگاه مذکور به محلی برای فعالیت یک شبکه قاچاق آرد بدل شده بود که با اقدام پلیس منهدم شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها