کد خبر: ۲۳۹۸۵
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
هواداران آرسنال از غیبت ارتش اشبرتون در جریان بازی لیگ برتری مقابل چلسی متعجب شدند.
به گزارش جدید پرس:

آرسنال در حال حاضر با نتیجه ۳-یک مقابل چلسی در دیدار بزرگ خود در لیگ برتر در ورزشگاه امارات به برتری رسیده است و به نظر می‌رسد که آن‌ها در آستانه بازگشت به صدر جدول جزیره هستند.

اما نکته جالب این بازی این بود که هواداران آرسنال از غیبت ارتش اشبرتون در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی مقابل چلسی در ورزشگاه امارات سردرگم شدند. این گروه افراطی از هواداران به طور غیرمنتظره‌ای در محل همیشگی خود در جایگاه Clock End غایب بودند و پیش از آنکه به صندلی‌های خود بازگردند، مارتین اودگارد با دو گل توپچی‌ها را پیش انداخته بود.

هواداران توپچی‌ها متوجه شدند که ارتش اشبرتون صندلی‌های خود را قبل از شروع بازی ترک کرده‌اند و ۳۰ دقیقه بعد در نیمه اول بازی به صندلی‌های خود در ورزشگاه امارات بازگشتند. ادعا شده است که آن‌ها صندلی‌های خود را در اعتراض به روند جدید بررسی بلیت که توسط آرسنال اجرا شده است خالی کرده‌اند؛ چرا که این کار، اشتراک‌گذاری بلیت با دوستان و خانواده را برای هواداران سخت‌تر می‌کند.

باشگاه شمال لندن امروز کد‌های QR را از بلیت‌های خود حذف کرد و به جای آن به بررسی هویت تماشاگران قبل از ورود آن‌ها به ورزشگاه امارات پرداخت.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها