کد خبر: ۲۳۹۷۶
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
رونالدو در واکنش به بازگشتش به مادرید گفت: مطبوعات همیشه دروغ می‌گویند.
به گزارش جدید پرس:

کریستیانو رونالدو روز پرخبر و البته پرشایعه‌ای را سپری کرد. ابتدا روزنامه ناسیونال بود که با انتشار خبری مبنی بر بازگشت فوق ستاره پرتغالی به مادرید خبرساز شد. این روزنامه نوشت که CR۷ قصد دارد در پایان فصل النصر را ترک کند و به عنوان سفیر، به رئال بازگردد.

خبری که باعث شوک بزرگی به هواداران النصر شد؛ چرا که آن‌ها امیدوار هستند با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ، برای اولین بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کنند و به سال‌ها زخم زبان رقیب دیرینه، یعنی الهلال، پاسخ خوبی بدهند.

پس از آن بود که تصویری از ستاره پرتغالی النصر در یکی از بیمارستان‌های ریاض منتشر شد. طبق گزارش‌های مطبوعاتی، رونالدو برای عمل آپاندیس دخترش که در روز‌های گذشته از آن رنج می‌برد، راهی بیمارستان شده بود و درحالی‌که همسر او، یعنی جورجینیا نیز در کنارش بود، بر بالین دخترشان ایستاده بود.

خبر بعدی که توسط یک رسانه مصری منتشر شد، امید را به هواداران النصر بازگرداند. رسانه قاهره ۲۴ مدعی شده که از طریق یکی از منابع خود در بیمارستان، توانسته است با کریستیانو رونالدو صحبت‌های کوتاهی داشته باشد و او اخبار پیرامون جدایی از النصر را تکذیب کرده است.

قاهره ۲۴ مدعی است که رونالدو در صحبت‌های کوتاهی که با این رسانه داشته، گفته است: همه گزارش‌هایی که در مورد جدایی من از النصر منتشر می‌شود، جعلی و نادرست است. مطبوعات همیشه دروغ می‌گویند.

این خبر به سرعت در رسانه‌های عربستانی منتشر شده و حالا هواداران النصر نیز به ادامه‌دار بودن حضور رونالدو در تیمشان، امیدوار هستند. جایی که این تیم پایتخت‌نشین، با صرف هزینه‌های زیاد، در پی کسب اولین عنوان قهرمانی خود در آسیاست.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها