کد خبر: ۲۳۹۰۰
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
مهاجم منچسترسیتی دارای تعداد زیادی ساعت لوکس است که هرکدام چند صد هزار یورو ارزش دارند.
به گزارش جدید پرس:

 به نقل از آس، ارلینگ هالند یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان فوتبال است. این بازیکن نروژی برای منچسترسیتی هر هفته گلزنی می‌کند که باعث شده سیتی در آستانه کسب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر قرار بگیرد. هالند و سیتی همچنین خود را برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید آماده می کنند چون مردان پپ گواردیولا به دنبال انتقام شکست تلخشان از اسپانیایی‌ها در فصل گذشته هستند که در همین مرحله رخ داد.

برخلاف تقابل ۱۲ ماه پیش با مادرید، سیتی این بار می‌تواند به گلزنی هالند اتکا کند؛ کسی که نه تنها در زمین بازی توجه‌ها را به خود جلب می‌کند بلکه خارج از آن مرتباً با لباس‌های عجیب و غریب ورزشی دیده می‌شود. او یک علاقه ویژه هم دارد؛ ساعت‌های مچی. هالند یک مجموعه بزرگ از ساعت در خانه خود دارد.

این مهاجم اغلب با ساعت‌هایی مانند رویال اوک "Jumbo" طلایی ساخته شده توسط Audemars Piguet که قیمتی بالغ بر ۳۲۰ هزار یورو دارد، دیده شده است.  

هالند از رولکس لذت می‌برد

هالند همچنین صاحب چندین ساعت ساخت شرکت سوئیسی رولکس است. او مدل چشم ببر دایتون را دارد که بیش از ۲۷۲ هزار یورو ارزش دارد. در طول تعطیلاتش در جزیره یونانی میکونوس در سال گذشته،  این ساعت روی مچ دستش دیده شد.

این بازیکن ۲۲ ساله یک رولکس دایتون Ice Blue Dial (به ارزش بیش از ۱۲۵ هزار یورو)، یک رولکس دایتون Green Dial (بیش از ۸۷ هزار یورو) و یک رولکس Rootbeer با قیمت کمی کمتر از ۴۳ هزار یورو نیز دارد.

62594795

ستاره سیتی سوار چه خودرویی می‌شود؟ 

 

آئودی RS 6 خودرویی است که این بازیکن سوار می‌شود. در آلمان، هالند اغلب با یک RS 6 قرمز رنگ در حال چرخیدن در شهر بود. او همچنین یک رنج روور اسپورت که ۱۲۰ هزار پوند قیمت دارد نیز دارد. 

مرسدس AMG GLE یکی دیگر از خودروهای قابل توجه در گاراژ ارلینگ هالند است. 

 

تعجب آور نخواهد بود که ببینیم هالند - که با منچسترسیتی قرارداد ۳۷۵ هزار پوندی در هفته دارد - در سال‌های آینده چند خودروی لوکس دیگر را به مجموعه خود اضافه کند.

 ارلینگ هالند اولین بازیکنی است که از سال ۱۹۳۱ تاکنون بیش از ۵۰ گل در تمام مسابقات در یک فصل بین تیم‌های انگلیسی به ثمر رسانده است. او می تواند شمار گل‌های خود را در ادامه نیز بیشتر کند. 

 

سیتی در بازی بعدی خود باید برابر وستهام قرار گیرد و برتری در این دیدار، هالند و تیمش را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک خواهد کرد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها