کد خبر: ۲۳۸۶۴
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
احتمال حضور کوین یامگا در دیدار نیمه نهایی و حتی فینال احتمالی جام حذفی بعید است و او قصد دارد فردا ایران را ترک کند.
به گزارش جدید پرس:

شهرآورد یکصد همه جوره به ضرر استقلالی ها تمام شد. علاوه بر شکست در این دیدار، حالا کوین یامگا نیز به دلیل آسیب دیدگی در دیدار برابر پرسپولیس، فصل را به طور کلی از دست داده و حتی در صورت صعود آبی ها به دیدار فینال، شانس حضور این بازیکن اندک است.

در دقایق پایانی نیمه نخست دربی پایتخت بود که کوین یامگا در یک چالش بر سر توپ، با مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس برخورد داشت که همین مسئله منجر به آسیب دیدگی این بازیکن و کشیدگی کشاله ران او شد به نحوی که یامگا سریعا از زمین بازی بیرون رفت و حردانی جای او را گرفت.

در روزهای گذشته، یامگا در تمرینات استقلال حضور یافت اما از آنجایی که وضعیت آسیب دیدگی او جدی بود، قادر به همراهی هم تیمی هایش در تمرینات نبود و پس از آزمایشات به عمل آمده، مشخص شد که دوری وینگر فرانسوی طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

پزشکان استقلال خبر خوبی به ریکاردو ساپینتو ندادند چرا که طبق اعلام آنها، کوین یامگا فصل را به طور کلی از دست داده است و او حتی قادر به همراهی آبی ها در دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر نساجی نیست. دیداری که قرار است 23 یا 24 روز دیگر برگزار شود.

خبر بد بعدی این است که حتی اگر استقلال بتواند راهی دیدار فینال جام حذفی شود، باز هم شانس حضور یامگا در ترکیب آبی ها بسیار پایین است و تقریبا می توان گفت که فصل برای این وینگر فرانسوی به پایان رسیده و ساپینتو باید به فکر جانشین مناسب برای کوین باشد.

حالا و با مشخص شدن دوری طولانی مدت یامگا، او قصد دارد فردا ایران را به مقصد کشورش ترک کند تا روند درمانی را در آنجا پیگیری کند. ساپینتو با خروج این بازیکن از کشور موافقت کرده و حضور وینگر فرانسوی در لباس استقلال به فصل بعد موکول شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها