کد خبر: ۲۳۸۵۰
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تأکید کرد، آسیب‌دیدگی کامران قاسم‌پور و امیرمحمد یزدانی جدی و نگران‌کننده نیست.
به گزارش جدید پرس:

احسان امینی درباره اینکه آیا مصدومیت کامران قاسم‌پور و امیرمحمد یزدانی جدی و نگران‌کننده است، اظهار داشت: نه، همین الان هم کامران قاسم‌پور شرایط کشتی گرفتن را دارد، شاید تنها ۲۰ درصد آسیب‌دیده بود و ما نخواستیم این میزان مصدومیت تبدیل به تهدید شده و تشدید شود، چون مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و جهانی ۲۰۲۳ در پیش است.

وی ادامه داد: در مورد امیرمحمد یزدانی هم باید بگویم او در جام دانکلوف کتفش آسیب دید که در اردوی قبلی هماهنگ شد در مازندران فیزیوتراپی کند. ضمن اینکه از ابتدا اصلاً قرار نبود امیرمحمد یزدانی به بیشکک برود و او تمریناتش را برای شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دنبال می‌کند. فقط حضور کامران قاسم‌پور در مسابقات رنکینگ‌دار قرقیزستان در برنامه ما بود که برای جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی‌اش تصمیم گرفتیم به بیشکک نرود.

مربی تیم ملی آزاد در مورد مسابقات جام تختی به‌عنوان چهارمین مرحله از چرخه داخلی سال ۲۰۲۳ و اینکه اردوی تیم ملی در آستانه این رقابت‌ها تعطیل شده است، تصریح کرد: جام تختی یکی از مراحل مهم انتخابی ماست و چون این جام جنبه انتخابی دارد، کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت که اردو برگزار نشود و کشتی‌گیران در شرایط دلخواه خودشان به تمرین بپردازند. ما نمی‌توانستیم همه را به این اردو دعوت کنیم، چرا که احتمال داشت شائبه‌ای درباره میزان آمادگی و وضعیت نفرات پیش بیاید.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها